کد خبر: 655695
تاریخ انتشار :

در طرح تابستانه مدرسه فرهنگ و علوم اسلامی ضحی

سلسله نشست‌های بررسی تحولات صدساله حوزه علمیه قم برگزار می‌شود

دوره تابستانه مدرسه فرهنگ و علوم اسلامی ضحی با هدف تبیین مسائل تاریخی، فرهنگی و سیاسی حوزه علمیه قم از 7 تیر لغایت 7 مردادماه 1401 به مدت یکماه در شهر مقدس قم برگزای می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نقل از دبیرخانه یکصدمین سال بازتاسیس حوزه علمیه قم، دوره تابستانه مدرسه فرهنگ و علوم اسلامی ضحی با هدف تبیین مسائل تاریخی، فرهنگی و سیاسی حوزه علمیه قم از 7 تیر لغایت 7 مردادماه 1401 به مدت یکماه در شهر مقدس قم برگزای می‌شود.

این دوره با همکاری مرکز مطالعات راهبردی حوزه و روحانیت، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، دبیرخانه یکصدمین سال بازتاسیس حوزه علمیه قم و در موضوعات «تحول حوزه علمیه قم در ساختار دانش‌های اسلامی»، «رابطه حوزه علمیه قم با حوزه‌های دیگر»، «نسبت حوزه علمیه قم با جریان‌های نواندیش»، «شخصیت‌شناسی و مکتب‌شناسی شیخ موسس، آیت‌الله بروجردی و امام خمینی»، «رابطه حوزه علمیه با حکومت و جامعه| جریان‌شناسی حوزه و روحانیت» و «تعامل حوزه و دانشگاه| رویکرد تمدنی مقام معظم رهبری در حوزه علمیه قم» برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و یا کسب اطلاع بیشتر درباره این دوره به کانال مدرسه فرهنگ و علوم اسلامی ضحی به  آدرس m_zoha@ در پیامرسان ایتا و تلگرام مراجعه کنند.

27898_495

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها