کد خبر: 656067
تاریخ انتشار :

اسرائیل به دنبال گنبد آهنین سایبری

می‌خواهیم امنیت سایبری‌مان را در مواجهه با ایران افزایش دهیم

اسرائیل به دنبال گنبد آهنین سایبری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه عبری تسنیم نوشت:بیش از یک ماه پس از انفجارها و آتش‌سوزی‌های گسترده در سرزمین‌های اشغالی و ناتوانی رژیم صهیونیستی از مقابله موثر با آنها، گابی پورتنوی رئیس دایره سایبری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران به همراه حزب‌الله و حماس به «رقیب برتر» (Dominant Rival) این رژیم در عرصه سایبری تبدیل شده است.

وی با تکرار ادعایش مبنی بر اینکه حمله‌ها از جانب ایران صورت می‌گیرد گفت که می‌خواهند گنبدآهنین سایبری برای مقابله با حملات سایبری بسازند. 

شبکه صهیونیستی کان هم اخیراً مدعی شد در اقدامی دیگر، هکرهای ایرانی پست الکترونیک یک سرلشکر احتیاط ارتش را هک کردند و به نام او حملات الکترونیکی علیه ساختار سیاسی، دانشگاه و تجاری سطح بالای اسرائیل را به انجام رساندند.

این شبکه از میان قربانیان این تهاجم نام‌‌هایی همچون زیپی لیونی وزیر خارجه اسبق اسرائیل و سفیر سابق آمریکا در اسرائیل را ذکر کرد/ ایتای شیکمن تهیه‌کننده این گزارش به‌نقل از منابع آگاه گفت: این هکرها حداقل از 6 ماه پیش میان فضای سایبری اسرائیل نفوذ کرده بودند و به نام این ژنرال برجسته احتیاط ارتش اسرائیل و شمار دیگری از شخصیت‌های معروف به اسناد و اطلاعات مسئولین عالی‌رتبه اسرائیل دسترسی پیدا کرده بودند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها