کد خبر: 656870
تاریخ انتشار :

جهاد اسلامی دیدار گانتس و محمود عباس را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

جهاد اسلامی دیدار گانتس و محمود عباس را محکوم کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از فلسطین الیوم، طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی در واکنش به دیدار محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنی گانتس، وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی گفت: جهاد اسلامی به شدت میزبانی از بنی گانتس جنایتکار و دیدار مقامات تشکیلات خودگردان با وی در رام‌الله را محکوم می‌کند.

وی اظهار کرد: پافشاری بر روابط و دیدارهای امنیتی در راستای منافع دشمن و طرح‌های آن است و دست آن را برای ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین باز می‌گذارد.

سلمی افزود: تداوم روابط ممنوعه و مجرمانه با دشمن، مانع اصلی در مسیر رسیدن به وحدتی است که مردم ما به دنبال آن هستند و آزادگان‌مان آرزوی آن را دارند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر درگیری و مقابله با دشمن صهیونیست، نسبت به توانایی گردان‌های شجاع جهاد اسلامی در کرانه باختری برای مبارزه و مقابله با طرح شهرک سازی و تجاوزگری رژیم صهیونیستی ابراز اطمینان کرد.

همزمان با نزدیک شدن موعد سفر احتمالی رئیس جمهوری آمریکا به منطقه، منابع خبری شامگاه پنج‌شنبه از دیدار وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله خبر دادند.

عباس و گانتس در جریان این دیدار بر ضرورت آرام کردن اوضاع پیش از سفر بایدن به منطقه و هماهنگی امنیتی میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان تاکید کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها