کد خبر: 656941
تاریخ انتشار :

تمهیدات متروی تهران برای «دعای عرفه» و «نمازعیدقربان»

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از خدمات‌دهی ویژه مترو به شرکت‌کنندگان در مراسم دعای روز عرفه و نماز عید قربان خبرداد.

تمهیدات متروی تهران برای «دعای عرفه» و «نمازعیدقربان»
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احسان حامد مقدم با تبریک عید سعید قربان درباره تمهیدات مترو برای مراسم دعای عرفه و نماز عیدقربان گفت: متروی تهران برای تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی دعای روز عرفه و همچنین نمازعید قربان در مصلای امام خمینی(ره) سرویس‌دهی ویژه‌ای درنظر گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز و همزمان با برگزاری دعای عرفه، فاصله حرکت قطارها در خطوط ۱ و ۲ و ۴ هر چهار دقیقه یک‌بار خواهد بود و خط۳ نیز با فاصله حرکت شش دقیقه سرویس‌دهی می‌کند، افزود: تردد مسافران در تمام ایستگاه‌های متروی تهران به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و در صورت ازدحام، قطار فوق العاده اعزام خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مقدم درخصوص سرویس‌دهی متروی تهران به نمازگزاران روز عید قربان نیز گفت:در روز یکشنبه 19 تیرماه، حرکت قطارهای مترو در خطوط ۱ و ۲ و ۳ و ۴ نیم ساعت زودتر از برنامه ایام تعطیل و از ساعت ۵:۳۰ آغاز می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه در زمان برگزاری نماز عید قربان میزان سرویس‌دهی در این خطوط نیز افزایش می‌یابد افزود: فاصله حرکت قطارها در خطوط ۱ و ۲ و ۴ از ساعت ۵:۳۰ الی ۹ صبح هر پنج دقیقه یک‌بار خواهد بود. همچنین در خط3 نیز فاصله حرکت از 10 دقیقه به 9 دقیقه کاهش می‌یابد.

مقدم تصریح کرد: درتمام خطوط آمادگی برای اعزام قطار فوق العاده در زمان ازدحام جمعیت در ایستگاه‌ها وجود دارد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها