کد خبر: 657255
تاریخ انتشار :

وام فوری | وام بدون ضامن | وام خودرو

وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون باکارمزد صفر | دریافت وام فوری و آسان بدون ضامن

بانک توسعه تعاون به منظور تامین مالی مشتریان واجد شرایط خود، وام ۱۰۰ میلیون تومانی در قالب طرح «کوثر» ارائه می‌دهد. مشتریان برای دریافت این وام باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون باکارمزد صفر | دریافت وام فوری و آسان بدون ضامن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی امسال افزایش پیدا کرده است. ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌های مهر و رسالت نشان می‌دهد، وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی نسبت به پارسال پنج برابر شده و سقف تسهیلات قرض الحسنه رشد چهار برابری خواهد داشت. برای دریافت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه به جز بانک‌های رسالت و مهر نباید روی بانک‌های دیگر حساب باز کنیم. مدت بازپرداخت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی درقیاس با پارسال از ۶۰ به ۸۶ ماه رسیده است و دریافت کنندگان وام فوری قرض الحسنه هم به‌جای ۳۶ ماه حالا ۶۰ ماه برای تسویه حساب مهلت دارند.

وام فوری

بانک توسعه تعاون به مشتریان واجد شرایط خود به شرط ایجاد خواب سپرده حداقل ۳ماهه، وام ۱۰۰ میلیون تومانی می‌پردازد. این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارد و بیشترین مدت زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه اعلام شده است. این وام به صورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود و کارمزد صفر تا چهار درصد دارد. میزان این کارمزد برحسب ضریب برابری تسهیلات، دوره بازپرداخت و مدت زمان خواب سپرده متغیر است. متقاضیان این وام نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، میزان کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه، مبلغ هر قسط ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۹۲ هزار تومان است. کل سود وام ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۱۰۴ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان خواهد بود.

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های دولتی ایران و زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد. حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی به غیردولتی، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بازار بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی، فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی با اولویت بخش تعاونی و … از جمله اهداف این مجموعه محسوب می‌شود.

این بانک تاالان جایزه مسئولیت اجتماعی ۱۴۰۰، تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر جهش تولید ۱۳۹۹، سومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور و … را به دست آورده است.

وام فوری

زوج‌هایی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام ۳۰ میلیونی طرح «زوج مهر» بانک تجارت استفاده کنند. این وام برای کمک هزینه خرید کالاهای بادوام عروس‌ و دامادها تدارک دیده شده است.

متقاضیان استفاده از وام ۳۰ میلیونی بانک تجارت هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افراد با این تسهیلات امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت را دارند.

اشخاص واجد شرایط برای دریافت این وام ابتدا باید رسید خرید کالا را به شعبه مورد نظر خود تحویل دهند. فروشگاه‌های طرف قرارداد با این طرح، پاکشوما و انتخاب الکترونیک هستند. ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام ضروری است. سود این وام ۱۵ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به این مبلغ وام، مبلغ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط یک میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ تومان است. همه ی سود این وام ۷ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۳۷ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها