کد خبر: 657277
تاریخ انتشار :

انبارلویی: شورای نگهبان اولین رقیب طرفداران دیکتاتوری است

برنا/ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با یادآوری نقش حیاتی شورای نگهبان در حفظ جمهوریت نظام، هجمه‌های صورت گرفته علیه این نهاد را مخالفت با اسلامیت و جمهوریت نظام دانست.

انبارلویی: شورای نگهبان اولین رقیب طرفداران دیکتاتوری است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام است و اگر تاکنون نهضت این نظام اسلامی به رهبری امام خمینی به سرنوشت مشروطه و نهضت ملی دچار نشده است به دلیل وجود چنین نهاد مستحکمی در ارکان نظام و انقلاب است.

وی افزود: شورای نگهبان که متشکل از شش فقیه و شش حقوقدان است با پاسداشت نظام جمهوریت و رای مردم نظام را به صورت مردمی حفظ کرده و با نظارت دقیق بر مصوبات مجلس، اسلامی بودن قوانین را تضمین کرده است.

انبارلویی با تاکید بر حیاتی بودن نقش شورای نگهبان در طی چهل سال گذشته در پاسداشت جمهوریت و اسلامیت نظام ادامه داد: علت هجوم دشمنان اسلام، منافقین و ضد انقلاب هم همین نقش حیاتی شورا در نظام کشور است.

انبارلویی علت هجمه‌های ایجاد شده علیه شورای نگهبان را مخالفت با اسلام و جمهوریت نظام دانسته و تصریح کرد: آنهایی که با اسلامیت و جمهوریت نظام کشورمان مخالف هستند از ابتدای نظام در جهت نابودی این نهاد مقدس تلاش کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ دسته از کسانی که طرفدار حکومت دیکتاتوری هستند و می‌خواهند دیکتاتوری به این کشور بازگردد، رقیب آن‌ها در خط اول شورای نگهبان است و باید این رقیب را از سر راه بردارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها