کد خبر: 657317
تاریخ انتشار :

تذکرات کتبی نمایندگان به رئیسی و وزرایش

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به رئیسی و وزرایش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدمحسن دهنوی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 22 تیرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که به شرح زیر است:

تذکر کتبی احمد جباری نماینده بندر لنگه، بستک و پارسیان و جمعی از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی؛ مبنی بر لزوم برنامه ریزی جهت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بندر لنگه، همچنین تذکر این نماینده به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ مبنی بر لزوم حل مشکل عدم پوشش تلفن همراه و اینترنت در بخش های وسیعی از شهرستان های بندر لنگه، بستک و پارسیان.

تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان و جمعی از نمایندگان به وزرای کشور و آموزش و پرورش؛ مبنی بر اینکه چرا در زیرمجموعه وزارت کشور و قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر مصوب سال 94 عمل نمی شود.

تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان به وزیر نیرو؛ مبنی بر لزوم برق رسانی و احداث خطوط نفوذی برق چاه های کشاورزی با توجه به تکلیف قانونی مقرر در ماده 35 قانون برنامه و ظرفیت ایجاد شده در تبصره 16 قانون بودجه 1401، همچنین تذکر این نماینده به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ مبنی بر لزوم رسیدگی به عملکرد بسیار ضعیف دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص برآورده شدن حداقل ها و ضرورت های بخش بهداشت و درمان در شهرستان های قروه و دهگلان، تذکر این نماینده به وزیر دادگستری؛ مبنی بر ضرورت تسریع در صدور اسناد مالکیت املاک تجاری و خانگی و شهر دلبران توابع شهرستان قروه.

تذکر مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و چگینی و جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو؛ مبنی بر ضرورت سفر به استان محروم لرستان.

تذکر حسین میرزایی نماینده اصفهان و جمعی از نمایندگان به ریاست جمهور؛ مبنی بر ضرورت برنامه ریزی برای مهار تورم و قطع وابستگی ریال به دلار.

تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور؛ مبنی بر ضرورت کمک به شهرداری های کوچک در خصوص تامین ماشین آلات کارهای عمرانی و پرداخت حقوق.

تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به ریاست جمهور؛ مبنی بر لزوم اقدام به موقع سازمان محیط زیست در رابطه با اعلام آلایندگی دوره ای صنایع آلاینده.

تذکر احمد جباری نماینده بندر لنگه، بستک و پارسیان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو؛ مبنی بر ضرورت لزوم تسریع در اجرای خط انتقال آب دریا به شهرستان های بستک، تذکر این نماینده و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت؛ ضرورت اختصاص منابع مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت به زیرساخت های ورزشی و عمرانی در شهرستان های بندر لنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان.

تذکر سیدمحمد مولوی نماینده آبادان به وزیر آموزش و پرورش؛ مبنی بر ضرورت تامین تجهیزات کارگاهی مورد نیاز هنرستان ها متناسب با رشته های جدید و مورد تقاضا به تناسب اقتضائات منطقه ای، تذکر این نماینده به وزیر آموزش و پرورش؛ مبنی بر ضرورت برنامه ریزی جامع و تامین منابع مالی متناسب برای پیشگیری و مقابله با آسیب ها و مشکلات اجتماعی دانش آموزان در مناطق مرزی و حاشیه شهرها در استان خوزستان و شهرستان آبادان.

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور؛ مبنی بر ضرورت تسریع در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری های شهرهای کوچک.

تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان به وزیر جهاد کشاورزی؛ مبنی بر لزوم اجرایی شدن طرح توسعه باغات دیم در اراضی منابع ملی منطقه گوند در شهرستان قروه.

تذکر قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و هویزه و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور؛ مبنی بر لزوم توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان و رسیدگی به وضعیت معیشتی ایشان. | منبع: خانه ملت

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها