کد خبر: 657365
تاریخ انتشار :

بازداشت ۳ زن به دلیل رقص روی پل هوایی کرمانشاه

ایلنا: رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه از دستگیری۳ زن که روی یکی از پل‌های هوایی شهر کرمانشاه اقدام به حرکات موزون کرده و باعث جریحه دار شدن عفت عمومی شده بودند، خبر داد.

بازداشت ۳ زن به دلیل رقص روی پل هوایی کرمانشاه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی که سه خانم روی یکی از پل‌های عابرپیاده شهر کرمانشاه اقدام به رقص و حرکات موزون کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آن جایی که این اقدام باعث جریحه دار شدن عفت عمومی جامعه شده و برخورد با این موضوع جزو مطالبات شهروندان کرمانشاهی بود تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی اقدامات همه جانبه‌ای برای شناسایی عاملان رقص آغاز کردند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی هر سه عامل رقص و حرکات موزون شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و رعایت موازین شرعی و قانونی این افراد دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، از معرفی هر ۳ فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه ناهنجاری و اقدامات خلاف شرع و قانون خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معدود در شهر شهیدپرور کرمانشاه ارزش‌ها و هنجار‌های اخلاقی را زیرپا گذاشته و باعث جریحه شدن عفت عمومی شوند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها