کد خبر: 657547
تاریخ انتشار :

اعتراف جالب نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی درباره ایران

ایسنا/ نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم توانایی و امکانات نظامی لازم برای هدف قرار دادن سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد.

اعتراف جالب نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی درباره ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش العربی الجدید، ایهود اولمرت، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفت که تل آویو امکانات نظامی لازم برای هدف قرار دادن تاسیسات هسته ای ایران و نابودی آن ها را ندارد.

وی تاکید کرد: اسرائیل توانایی پایان دادن به تهدیدات هسته ای ایران با حمله نظامی را ندارد و مسئولان اسرائیلی که تهدید به گزینه نظامی علیه ایران می کنند هم به خوبی می دانند که این کار عملی نیست.

اولمرت تاکید کرد: علیرغم تمام تهدیدات، اسرائیل قدرت نظامی کافی برای مقابله با ایران را ندارد؛ این امر غیرعملی است و همه از جمله آمریکایی ها و ایرانی ها این مساله را می دانند.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که ناتوانی نظامی این رژیم در مقابله با برنامه هسته ای ایران به عوامل داخلی و خارجی باز می گردد؛ از جمله اینکه بعد جغرافیایی و مسافت میان ایران و اسرائیل بسیار زیاد است و هواپیماها باید این مسافت را طی کنند، مسئله دیگر هم اساسا به سطح توانایی نظامی اسرائیل برای چنین عملیاتی بازمی‌گردد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها