کد خبر: 657647
تاریخ انتشار :

فومنی: وضع اقتصادی امروز کشور تقصیر رئیسی نیست

دانا/ دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: دولت آقای رئیسی در وضعیت امروز کشور مقصر نیست، وضعیت امروز حاصل کم کاری و سوءمدیریت دولت قبل است.

فومنی: وضع اقتصادی امروز کشور تقصیر رئیسی نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«محمدزارع فومنی»، دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفت و گو با راه دانا؛ با اشاره به اینکه مشکلات امروز کشور به طور صد در صدی به گردن ولت سیزدهم نیست و ریشه در گذشته دارد گفت: دولت آقای رئیسی در وضعیت امروز کشور مقصر نیست، وضعیت امروز حاصل کم کاری و سوءمدیریت دولت قبل است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در اثر عملکرد دولت آقای روحانی ارزش پول ملی کشور به شدت کاهش پیدا کرد و کشور در حوزه اقتصادی و بین المللی ناتوان شد ادامه داد: وضعیت 8 سال دولت قبل باعث شده که امروز دولت سیزدهم هم کارایی لازم را نداشته باشد در حقیقت آقای رئیسی یک زمین سوخته را تحویل گرفت.

فومنی با بیان اینکه دولت قبل کشور را شخم زد و همه بخش ها را به خاکستر تبدیل کرد گفت: دولت سیزدهم اگر بخواهد موفق شود باید توان بیشتری را به دولت آورده و از وزیران کارآمدتری استفاده کند در غیر این صورت مشکلات همچنان ادامه خواهد داشت.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به اینکه متاسفانه مشکل کشور ناشی از وجود مدیران ناتوان در دوره های مختلف اجرایی کشور است ادامه داد: تمام این معضلات روی هم انباشته شده و امروز همه کاسه ها بر سر آقای رئیسی شکسته است در حقیقت رئیسی میراث دار مدیریت قبلی کشور است.

وی با اشاره به اینکه وضع اقتصادی امروز کشور به گردن آقای رئیسی نیست عنوان کرد: دولت باید برنامه ای جدی برای خروج از بحران های باقی مانده از دولت قبل داشته باشد تا کشور را از آسیب های بیشتر نجات دهد.

فومنی با اشاره به اینکه متاسفانه رسیدگی به مشکلات قبلی باعث شده در طول یک سالی که از عمر دولت می گذرد رئیسی نتواند به وعده هایی که داده عمل کند خاطرنشان کرد: اگر رئیس جمهور تحول در برخی وزارتخانه ها انجام ندهد مشکلات کشور نه تنها حل نخواهد شد بلکه گرفتاری های مردم بیشتر خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها