کد خبر: 657985
تاریخ انتشار :

بهادری جهرمی مطرح کرد: کار جهادی برای ساختن ‎ایران قوی با سفرهای استانی

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت احیای کارخانه‌ هپکو و افتتاح بزرگترین خط تولید پنل‌های خورشیدی در کشور را از جمله دستاوردهای سفرهای استانی رییس جمهور برشمرد.

بهادری جهرمی مطرح کرد: کار جهادی برای ساختن ‎ایران قوی با سفرهای استانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، علی بهادری جهرمی روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: کار جهادی برای ساختن ‎ایران قوی، جمعه‌ها با سفرهای استانی در جریان است. احیای هپکو و جلوگیری از واردات محصولات این کارخانه به منظور رونق بیش‌از پیش تولیداتش.

سخنگوی دولت در این پیام خاطرنشان کرد: افتتاح بزرگ‌ترین خط تولید پنل‌های خورشیدی کشور در خمین در راستای حراست از محیط‌زیست و تولید انرژی پاک.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان در بیست و نهمین سفر استانی خود، صبح امروز جمعه ۳۱ تیرماه وارد اراک شد.

دیدار با نخبگان، حضور در نشست شورای اداری، دیدار با مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان اراک در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد این شهر و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به استان مرکزی است. 

وزرای کشور، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس سازمان انرژی اتم، رییس سازمان محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و معاون امور مجلس رییس جمهور آیت الله ریسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها