کد خبر: 657987
تاریخ انتشار :

نیروهای امنیتی عراق ۵ تروریست داعش را دستگیر کردند

نیروهای امنیتی عراق امروز جمعه با انجام چند رشته عملیات اطلاعاتی و شناسایی، پنج تروریست از اعضای داعش را در سه استان این کشور دستگیر کردند.

نیروهای امنیتی عراق ۵ تروریست داعش را دستگیر کردند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، ستاد رسانه‌های امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان‌های آژانس امنیت ملی موفق شدند، پنج تروریست از بقایای گروه تکفیری داعش را در استان های بغداد، کرکوک و صلاح‌الدین دستگیر کنند.  

همچنین در عملیات دیگر، نیروهای امنیتی عراق سه انبار شامل مقادیر زیادی انواع اسلحه از جمله راکت و خمپاره متعلق به داعش را کشف و ضبط کردند.
دیروز پنجشنبه گروه تروریستی داعش سه برادر نظامی شاغل در ارتش عراق و یک کودک همراه آنان را هنگام شنا در اطراف ناحیه «المنصوریه» حوالی «بعقوبه» مرکز استان دیاله به قتل رساندند.
تروریست‌ها همچنین خودرو کشته شدگان را به آتش کشیده و از محل گریختند. پس از آن یگان امنیتی در محل حاضر شده و تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرد.
برخی رسانه‌های عراقی سه‌شب پیش نیز به نقل از منابع امنیتی این کشور گزارش دادند که در حمله افراد مسلحی که «به نظر می رسد از تروریست‌های داعش باشند» در استان صلاح‌الدین ۶ پلیس فدرال عراق کشته شدند.  
رسانه‌های دیگر هم به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند که در این  حمله ۷ عضو پلیس فدرال عراق زخمی شده‌اند.
این حمله در ساعت پایانی سه‌شنبه شب در منطقه خالی از سکنه در ۱۴۰ کیلومتری شمال بغداد (استان صلاح‌الدین) رخ داده و حدود یک ساعت تبادل آتش میان گروه ۱۰ تا ۱۵ نفری مهاجم به یک مرکز پلیس فدرال و نیروهای عراقی در جریان بود
حمله به نیروهای پلیس فدرال عراق در منطقه «الجلام» استان صلاح‌الدین رخ داده است؛ جایی که تروریست‌های داعش جسته و گریخته در آنجا فعال هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها