کد خبر: 657988
تاریخ انتشار :

میزان تایید عملکرد پوتین در روسیه ۸۰ درصد است

نظرسنجی صورت گرفته توسط "بنیاد افکار عمومی" که امروز (جمعه) منتشر شد، نشان داد، میزان اعتماد به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در بین روس‌ها ۷۸ درصد و میزان رضایت از عملکرد وی ۸۰ درصد است.

میزان تایید عملکرد پوتین در روسیه ۸۰ درصد است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس این نظرسنجی، ۷۸ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند که به پوتین اعتماد دارند، ۱۳ درصد گفتند به پوتین اعتماد ندارد و باقی شرکت‌کنندگان نیز گفتند پاسخ به این سوال دشوار است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۸۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که عملکرد پوتین به عنوان رئیس جمهور روسیه بسیار خوب است اما ۱۰ درد عملکرد وی را ضعیف برآورد کردند و ۱۰ درصد دیگر نیز گفتند پاسخ به این سوال دشوار است.

این در حالی است که نظرسنجی هفته گذشته همین بنیاد نشان داده بود که میزان اعتماد به پوتین در بین روس‌ها ۷۹ درصد است و ۸۱ درصد نیز از عملکرد وی به عنوان رئیس جمهور رضایت دارند.

این نظرسنجی بین ۱۵ تا ۱۷ ژوئیه (۲۴ تا ۲۶ تیرماه) سال جاری میلادی انجام شد که در آن ۱۵۰۰ تن که بالای ۱۸ سال سن داشتند، شرکت کردند. این نظرسنجی در ۱۰۴ شهر روسیه برگزار شد و درصد خطای آن ۲.۵ درصد برآورد شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها