کد خبر: 658254
تاریخ انتشار :

نماینده همدان: کلیپ‌های برخورد گشت ارشاد ساختگی است

احمدحسین فلاحی نماینده همدان می‌گوید: مبارزه با حجاب در ابتدا با چهارشنبه‌های سفید که ترویج بی‌حجابی بود، شروع شد. حال با یک برنامه‌ریزی قوی‌تری که یک‌سری فرقه ضاله هم پشت قضیه هستند، فاز اول کارشان که با شروع فصل گرما بود، جلو بردند.

نماینده همدان: کلیپ‌های برخورد گشت ارشاد ساختگی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رویداد۲۴ نوشت: اگرچه برخوردهای قهرآمیز با بی‌حجابی و منتقدان حجاب اجباری به شکل گسترده‌ای ادامه دارد، اما برخی معتقدند روند فعلی تند نیست و هنوز جای کار دارد؛ احمدحسین فلاحی نماینده همدان از همین دسته افراد است که معتقد است موضوع بی‌حجابی که در چند هفته اخیر در کشور شدت پیدا کرده، کاملاً برنامه‌ریزی شده است.

فاز اول مبارزه با حجاب، با شروع فصل گرما توسط یک فرقه ضاله آغاز شد

او به رویداد۲۴ می‌گوید: مبارزه با حجاب در ابتدا با چهارشنبه‌های سفید که ترویج بی‌حجابی بود، شروع شد. حال با یک برنامه‌ریزی قوی‌تری که یک‌سری فرقه ضاله هم پشت قضیه هستند، فاز اول کارشان که با شروع فصل گرما بود، جلو بردند.

کمپین «من محجبه و مخالف گشت ارشاد هستم» برنامه‌ریزی شده است و ربطی به افراد متدین ندارد

عضو کمیسیون آموزش مجلس می‌گوید: فاز دوم این پروژه، همین کمپین «من محجبه و مخالف گشت ارشاد هستم» است و فاز سوم، این است که مسائل را به سمت گشت ارشاد ببرند و به جای اینکه بگویند کشف حجاب یک کار غیرقانونی و هنجارشکنی است که مقابله با آن، طبق قانون باید صورت بگیرد، آن را محکوم می‌کنند تا حاکمیت را خلع سلاح کنند؛ که به نظر من، این کار برنامه‌ریزی شده است و هیچ ربطی به افراد متدین و محجبه داخلی ندارد.

باید سرشاخه‌های کمپین من مخالف گشت ارشاد هستم را پیدا کرد

این چهره اصولگرا می‌گوید: قطعاً اگر سرشاخه این کمپین‌ها را پیدا کنید، متوجه می‌شوید که همان افرادی هستند که فاز اول کشف حجاب را دنبال کردند. کسانی که حجاب را آگاهانه انتخاب کردند، اعتقادی به این کمپین‌ها ندارند.

او می‌گوید: در موضوع حجاب، یک بحث‌های مبنایی و معرفتی باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد. معتقدم خیلی از افرادی که حجاب ناقص دارند، عمدتاً در بُعد معرفتی، ضعیف هستند و با هنجارشکنانی که برنامه‌ریزی شده کار را جلو می‌برند، همراه نیستند. اگر اصل فلسفه حجاب، آثار و تبعات اجتماعی آن، سوابق تاریخی و تمدنی آن را در ادیان مختلف و اینکه مثلاً در جامعه یهودیت، حجاب جدی است، گفته شود، فضا تغییر خواهد کرد.

تاریخ کشف حجاب در غرب به ۴۰۰ سال اخیر و زمان انقلاب صنعتی برمی‌گردد

فلاحی می‌گوید: تاریخ کشف حجاب در غرب به ۴۰۰ سال اخیر برمی‌گردد، زمانی که انقلاب صنعتی رخ داد و برای تامین نیروی کار ارزان یکی از کار‌هایی که می‌توانست زنان را استثمار کند، برهنه کردن زنان و استفاده ابزاری از آنان بود. اگر این موضوعات تاریخی به درستی تبیین شود، ۹۰ درصد افراد با حجاب ناقص، آگاهانه و با فلسفه، با حجاب می‌شوند.

برای سرود سلام فرمانده جمعیت عظیم می‌رود اما تجمعات بی‌حجاب‌ها ۴۰ نفره است

عضو کمیسیون آموزش مجلس می‌گوید: افرادی که معاند نظام هستند و با برنامه بی‌حجابی را ترویج می‌کنند، اقلیت کوچکی هستند که طبق فرامین قرآن، آن‌ها به دنبال خودنمایی هستند. ببینید برای سرود «سلام فرمانده» وقتی فراخوانی می‌دهند، چه جمعیت عظیمی می‌روند و وقتی بی‌حجاب‌ها فراخوان می‌دهند چه جمعیتی پای کار هستند. تجمعات ۲۰ تا ۴۰ نفره بی‌حجاب‌ها حکایت از اقلیت بودن آن‌ها دارد.

کلیپ‌های فعلی از گشت ارشاد ساختگی و برای خلع سلاح کردن حاکمیت است

نماینده همدان می‌گوید: حفظ هنجار‌های حاکمیتی، وظیفه حاکمان است و برای این موضوع از ابزار‌های مختلف که تذکر شفاهی، کار فرهنگی و حتی گشت ارشاد و... باید استفاده کرد. روند فعلی به هیچ وجه تند نیست و کلیپ‌های فعلی، ساختگی و برنامه‌ریزی شده و برای خلع سلاح کردن حاکمیت است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها