کد خبر: 658302
تاریخ انتشار :

کنایه تند پیروانی به تاج

غلامحسین پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا تاج می تواند به این فوتبال بحران زاده کمک کند، تصریح کرد: خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج. او چه کمکی می‌تواند کند؟

کنایه تند پیروانی به تاج
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

غلامحسین پیروانی در گفت و گو با خبرنگار آخرین خبر در مورد وضعیت فوتبال شیراز اظهار داشت: فوتبال شیراز به دلیل نداشتن سرمایه و عدم مدیریت روزگار خوبی ندارد. تا زمانی که پول خوب به فوتبال شیراز تزریق نشود وضعیت همین است. در اینجا اندازه 20 میلیارد هم کسی نیست که برای یک تیم سرمایه گذاری کند. در شیراز کسی محرم اسرار و یار نیست.

وی در خصوص وضعیت انتخابات فدراسیون فوتبال و ثبت نام مهدی تاج با وجود انتقادهایی که به وی می شود، عنوان کرد: تاج با توجه به انتقادهایی که رسانه ها و مردم به او کردند باید احترامش را حفظ می کرد و در انتخابات شرکت نمی کرد. بلایی که رسانه ها سر او آوردند کم بود که باز تصمیم گرفته به فوتبال برگردد؟من تعجب می کنم یعنی پست و مقام این قدر ارزش دارد؟

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا تاج می تواند به این فوتبال بحران زاده کمک کند، تصریح کرد: خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج. او چه کمکی می تواند کند؟ در این فوتبالی که پول حرف اول را می زند و بازیکن یک میلیاردی 7 میلیارد می خواهد چه کمکی می شود به آن کرد؟ تا سال آینده همین تیم های دولتی هم دیگر نمی توانند تیمداری کنند.

من تاکید می کنم با این وضعی که در فوتبال هست از تاج بزرگتر و از تاج کوچکتر نمی توانند کاری از پیش ببرند اما معتقدم که این فوتبال نیازمند مدیریت تازه است و سوالی که دارم این است مگر ماجرای پرونده ویلموتس حل شده که اجازه داده اند آقای تاج در انتخابات فدراسیون شرکت کند؟ این سئوالی است که واقعا مسئولان باید به آن جواب بدهند چون ما که اطلاعی نداریم. 

این پیشکسوت فوتبال در مورد قرعه کشی لیگ و حضور مربیان مطرح اروپایی در لیگ امسال عنوان کرد: تا 5 هفته از لیگ نگذرد نمی توان در مورد بازی ها نظری داد. آنچه که من متوجه شدم امسال حسابی مادیات جای معنویات را گرفته اما تاریخ فوتبال همیشه نشان داده گاهی بهترین مربیان جهان هم به تیم های کوچک تر از خود باخته اند. پس فعلا در مورد هیچ مربی و عملکردی که در انتظارش خواهد بود نمی توان نظری داد.

منبع: آخرین خبر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها