کد خبر: 658369
تاریخ انتشار :

سخنگوی دولت خبر داد

اصلاح ایرادات آیین‌نامه اجرایی "رتبه‌بندی معلمان"

سخنگوی دولت گفت: هیات تطبیق مصوبات مجلس ایراداتی به آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان گرفته بود و در جلسه امروز دولت، بخشی از ایرادات اصلاح شد و بخشی نیز نیازمند اصلاح است که انجام خواهد گرفت. کلیات آیین‌نامه نهایی است و قابلیت اجرا دارد.

 اصلاح ایرادات آیین‌نامه اجرایی "رتبه‌بندی معلمان"
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ مرداد) هیأت وزیران در جمع خبرنگاران درباره مصوبات امروز جلسه دولت، ضمن تسلیت جان‌باختگان سیل در استان فارس اظهار داشت: وزیر محترم اقتصاد از سامانه امکان وثیقه‌گذاری سهام بورسی برای دریافت تسهیلات بانکی گزارشی دادند که در روز‌های آینده راه‌اندازی می‌شود و این سهام به‌عنوان یکی از وثایق بانکی خواهد بود و این بخشی از اجرای دستور رییس‌جمهور در امر تسهیل اعطای تسهیلات بانکی است.

وی افزود: هیات تطبیق مصوبات مجلس ایراداتی به آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان گرفته بود و در جلسه امروز دولت، بخشی از ایرادات اصلاح شد و بخشی نیز نیازمند اصلاح است که انجام خواهد گرفت. کلیات آیین‌نامه نهایی است و قابلیت اجرا دارد و امیدواریم با سرعت بیشتری اجرایی شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: از دیگر مصوبات امروز ما، تصویب اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای حمایت از بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص بود و مسیر اجرای این فراهم شد تا از این عزیزان حمایت کافی انجام بگیرد و دولت در مسیر اجرای این احکام، موضوع را با سرعت پیگیری می‌کند.

منبع: تسنیم

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها