کد خبر: 658476
تاریخ انتشار :

ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت ۲۰۶، پراید، تیبا، سمند و دنا

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش گسترده قیمت ها در بازار خودرو از ابتدای هفته گذشته تا امروز است.

ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت ۲۰۶، پراید، تیبا، سمند و دنا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو در هفته گذشته حاکی از افزایش قیمت برخی از خودروهای پراید و ریزش قیمت برخی دیگر است به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۱ از ۱۸۴ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ نیز از ۱۷۹ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۱۷۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۱۸۶ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۱۸۳ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۴ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۲۸۲ میلیون تومان رسیده است.

سایر خودروهای پژو نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۳۰۳ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۲۹۴ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۲۹۲ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو پارس نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که پژو پارس مدل ۱۴۰۰ از ۳۶۷ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۳۶۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۷۸ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۳۷۵ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای دنا نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۰۷ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۴۰۳ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از کاهش قیمت‌ها در امان نبوده‌اند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۲۰۹ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

4708891

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها