کد خبر: 658509
تاریخ انتشار :

مخبر: دولت در اولین جلسه خود برای جبران خسارات سیل تصمیم می‌گیرد

معاون اول رییس جمهور از ارائه گزارش بازدید خود از مناطق سیل زده به جلسه هیات دولت خبر داد و گفت: گزارشی از برآورد خسارات سیل در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران ارائه خواهد شد تا تصمیمات لازم برای جبران خسارات اتخاذ شود.

مخبر: دولت در اولین جلسه خود برای جبران خسارات سیل تصمیم می‌گیرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محمد مخبر در جریان بازدید میدانی و هوایی از مناطق سیل‌زده فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: باید تدابیر و تمهیداتی برای پیشگیری از بروز خسارت در حوادث طبیعی اندیشیده شود تا شاهد آسیب و صدمات ناشی از اینگونه حوادث نباشیم.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان در حال بررسی میزان خسارات هستند، افزود: برآورد و گزارش میزان خسارت باید تکمیل و نهایی شود و با توجه به اینکه شماری از ساکنین منطقه مفقود هستند، هنوز تعداد دقیق جانباختگان نیز مشخص نیست.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت مصمم است به قید فوریت مشکلات و مسائل پیش روی امدادرسانی مرتفع شود، تصریح کرد: بدلیل مسدود بودن جاده‌ها، موانعی بر سر راه امدادرسانی وجود داشت که خوشبختانه با بسیج امکانات این موانع در حال برطرف شدن است.

وی از نیروهای امدادی بخاطر کمک ‌و امدادرسانی به موقع قدردانی کرد و گفت: انصافا همه گروههای امدادی و نیروهای امداد و نجات از ابتدای وقوع سیل پای کار بودند و برای کمک به سیل‌زدگان تلاش کردند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها