کد خبر: 658582
تاریخ انتشار :

درخواست اعضای حزب ندای ایرانیان از مسئولان انتظامی و امنیتی و امامان جمعه‌

ایسنا/ دومین جلسه شورای مرکزی دوره جدید حزب ندای ایرانیان به ریاست مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی و با حضور سید شهاب الدین طباطبایی دبیرکل و اعضای شورای مرکزی برگزار شد.

درخواست اعضای حزب ندای ایرانیان از مسئولان انتظامی و امنیتی و امامان جمعه‌
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ابتدای این جلسه، اعضاء با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با ائمه‌ جمعه‌ سراسر کشور، لزوم توجه عملی همه مسئولان به این سخنان را یادآور شده و از توصیه‌های دلگرم کننده و وحدت بخش ایشان استقبال کردند.

به اعتقاد اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، دلیل اصلی شکل گیری التهابات اخیر در حوزه اجتماعی و رویارویی‌های تلخی که در هفته های اخیر به وقوع پیوسته است، دوری برخی متولیان اصلی از نگاه مداراگرایانه و پدرانه‌ای است که بارها بر آن تاکید و اصرار شده، اما متاسفانه در سطوح مختلف کشور به آن عمل نشده است. اعضای شورای مرکزی حزب ندا، از همه مسئولان انتظامی و امنیتی و امامان جمعه‌ خواستند این سخنان را نصب العین خود قرار داده و از هرگونه گفتار خلاف این رویه، تندروی، رویکرد حذفی و برخورد با جوانانی که دل در گرو دین و ایران دارند، اما ظاهر متفاوتی انتخاب کرده‌اند اجتناب کنند.

در ادامه جلسه به پیشنهاد دبیرکل و تصویب شورای مرکزی، سعید نورمحمدی به عنوان سخنگو، محمدحسین شیخ‌محمدی به عنوان معاون سیاسی و اشکان خسروی‌فر به عنوان رئیس دبیرخانه حزب انتخاب شدند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها