کد خبر: 658583
تاریخ انتشار :

دستور وزیر دفاع درخصوص امدادرسانی به سیل زدگان

ایسنا/ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی ابلاغ دستوری به ارشد های وزارت دفاع در استان های کشور گفت: با هماهنگی مدیریت بحران و مسئولان استانی، ظرفیت های این وزارتخانه برای امداد رسانی سریع به سیل زدگان بسیج شوند.

دستور وزیر دفاع درخصوص امدادرسانی به سیل زدگان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ با توجه به بارش های اخیر و حوادث روی داده در کشور و دستور رئیس جمهور محترم به استانداران کشور مبنی بر امداد رسانی سریع به حادثه دیدگان، وزیر دفاع نیزبا ابلاغ پیامی به مسئولان استانی وزارت دفاع، کمک فوری به سیل زدگان با محوریت معاونت مهندسی وزارت دفاع و هماهنگی لازم با مدیریت بحران و همچنین گزارش دهی اقدامات را خواستار شد.

وزیر دفاع همچنین با دستور راه اندازی قرارگاه مهندسی گفت:  کمک رسانی به مردم و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مهندسی وزارت دفاع  در خصوص رفع پاکسازی معابر، هدایت آب های سطحی ، بازسازی اماکن و سازه های تخریب شده  با جدیت دنبال شود.

ایشان ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان ناشی از سیل خاطرنشان ساخت : ظرفیت  های وزارت دفاع تا رفع این مشکلات در کنار مردم بوده و آماده است تا کمک های لازم و ضروری دیگری را برای رفاه و آرامش مردم در نقاط آسیب دیده توزیع نماید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها