کد خبر: 658621
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با مهدی هاشمی

آنها که از ناتمام‌ماندن این دولت حرف می‌زنند، بی‌سوادند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت روحانی که صدر تا ذیلش ناکامی و ناکارآمدی و ضعف بود ناتمام نشد، این دولت که چارچوبش با دولت قبل بسیار متفاوت است.

آنها که از ناتمام‌ماندن این دولت حرف می‌زنند، بی‌سوادند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: سیدابراهیم رئیسی سال گذشته در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری وعده کرد که دولت او معیشت مردم ایران را در قالب خنثی‌سازی تحریم ها و لغو تحریم‌ها بهبود می‌بخشد اما پس از یکسال نه تنها معیشت مردم بهتر نشده بلکه هیچ تحریمی نیز خنثی یا لغو نشده است. منتقدان معتقدند «چون یکی پس از دیگری شعارهای این دولت شکست می خورد، امکان دارد با دولتی ناتمام مواجه شویم.»

سیدمهدی هاشمی در گفتگو با نامه نیوز درباره وضعیت سه سال آینده کشور با مدیریت دولت سیدابراهیم رئیسی گفت: برخی برنامه ها شاید در کوتاه مدت، بعضی در میان مدت و برخی نیز در بلند مدت نتیجه دهد بنابراین حتما و قطعا وضعیت در آینده بهتر از گذشته خواهد بود چون ما رو به جلو می رویم و پیشرفت می کنیم.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته روند نزولی وضعیت معیشت مردم نه تنها متوقف شده بلکه در بعضی موارد بهتر نیز شده، افزود: مسئولان امر در هر حوزه ای باید درباره میزان رشد و پیشرفت انجام شده پاسخگو باشند و گزارش دهند ولی من با توجه به آمار دولت و مجلس وضعیت کلی اقتصاد کشور و معیشت مردم را بهتر از گذشته می دانم.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه معدل بعضی حوزه‌ها را می توان تا پایان سال محاسبه کرد، یادآور شد: حتما تا پایان سال وضعیت به مراتب بهتر از گذشته خواهد شد.

وی در واکنش به برخی منتقدان که از احتمال نیمه‌تمام ماندن دولت سیزدهم سخن می‌گویند، اظهار کرد: آنهایی که این حرف را می زنند احتمالا نه سواد و نه تجربه درست و حسابی دارند چون ما باید در قالب قانون و تجربه اظهارنظر کنیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره وجود مولفه های یک دولت تام و تمام در دولت سیزدهم گفت: باید این طور بیان کرد که چه مولفه های وجود دارد که این دولت ناموفق و ناتمام شود. دولت روحانی که صدر تا ذیلش ناکامی و ناکارآمدی و ضعف بود این طور نشد، این دولت که چارچوبش با دولت قبل بسیار متفاوت است، ضمن آنکه خود آقای رئیسی و بسیاری از اعضای دولت پای کار هستند، طبیعتا شرایط بهتری را رقم خواهند زد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها