کد خبر: 658934
تاریخ انتشار :

فروش سوگلی سایپا از امروز به قیمت باورنکردنی | فروش فوری سایپا به قیمت کارکاخانه

فروش فوری خودروی شاهین سایپا آغاز شد.

فروش سوگلی سایپا از امروز به قیمت باورنکردنی | فروش فوری سایپا به قیمت کارکاخانه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فروش فوری سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوری سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فروش فوری شاهین محصول سایپا

شاهین محصولی است که در تاریخ ۲۴ اسفند ماه گذشته در بازار اصلی بورس کالای ایران پذیرش شد و دو هفته آینده نخستین عرضه این محصول در بورس انجام می‌شود.

پس از انتشار اطلاعیه عرضه ۲ محصول گروه بهمن برای عرضه در روز ۲۶ مردادماه در بورس کالای ایران، گروه خودروسازی سایپا نیز برای عرضه خودروی شاهین خود در بورس کالا اعلام آمادگی کرد.

پس از تصویب طرح عرضه خودرو در بورس کالا در شورای عالی بورس و اعلام آمادگی شرکت گروه بهمن برای عرضه ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی در تاریخ ۲۶ مرداد ماه، در تازه‌ترین خبر گروه خودروسازی سایپا نیز برای عرضه در همان هفته (هفته چهارم مردادماه) اعلام آمادگی کرده است.

شاهین، محصولی است که در تاریخ ۲۴ اسفند ماه گذشته در یکصد و چهلمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بازار اصلی بورس کالای ایران پذیرش شد و دو هفته آینده نخستین عرضه این محصول در بورس انجام می‌شود. اطلاعات تکمیلی در خصوص میزان و شرایط عرضه به زودی اعلام می‌شود.

طرح فروش بدون قرعه‌کشی سایپا

سایپا همچنان به طرح فروش بدون قرعه‌کشی در مورد برخی از محصولات خود ادامه می‌دهد. کدام محصولات شامل این طرح می‌شوند؟ اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار آنها چقدر است؟

 با وجود میلیاردها تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، ایران خودرو و سایپا همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه می‌دهند. حالا هم سایپا مدتی است که طرح فروش بدون قرعه‌کشی را در مورد برخی خودروها به اجرا گذاشته است.

اکنون در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و سایت خود این شرکت، نام تعدادی از محصولات سایپا برای فروش بدون قرعه‌کشی، درج شده است.

سایپا ۱۵۱، شاهین G، وانت پادرا، ساینا S، کوییک با رینگ فولادی، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی و کوییک دو رنگ اتوماتیک تعدادی از این خودروها هستند.

محصولات سایپا در بازار چند؟

 حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در طرح‌های فروش، چقدر با بازار تفاوت دارد؟

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، چقدر رانت نصیب خریداران می‌شود.

این رانت برای بعضی خودروها کمتر و برای بعضی بیشتر است.

سایپا SE 151

سایپا SE 151 نیز یکی از گزینه‌هایی است که در این دور از ثبت‌نام برای پیش فروش سایپا، عرضه می‌شود. این محصول در دو طرح فروش فوری و پیش‌فروش عرضه می‌شود.

خریداران برای پیش‌پرداخت باید ۸۰ میلیون و ۲۸۸ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۶۰ میلیون و ۴۷۷ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۷۹ میلیون تومان است.

شاهین.جی

شاهینG نیز یکی از گزینه‌هایی است که در این دور از طرح‌های فروش سایپا، عرضه می‌شود. این محصول در دو طرح فروش فوری و پیش‌فروش عرضه می‌شود.

خریداران (در طرح‌های پیش‌فروش) باید به صورت علی‌الحساب ۱۷۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۳۴۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۳۵۸ میلیون تومان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها