کد خبر: 658978
تاریخ انتشار :

جواد عزتی عزادار شد | سوگواری جگرسوز جواد عزتی در خاکسپاری

به تازگی سکانسی از فیلم آتابای با بازی جواد عزتی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

جواد عزتی عزادار شد | سوگواری جگرسوز جواد عزتی در خاکسپاری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جواد عزتی بازیگر خوشنام سینمای ایران است. جواد عزتی یکی از پول سازترین بازیگران سینمای به حساب می آید. مه لقا باقری همسر جواد عزتی نیز یکی از بازیگران موفق سینمای ایران است. جواد عزتی ازجمله بازیگرانی است که در هر ژانری موفق بوده است. ازجمله فیلم های طنز جواد عزتی میتوان به آینه بغل که با محمدرضا گلزار در این سینمایی همبازی بوده اند. در ادامه بخشی از سکانس های فیلم جواد عزتی را مشاهده میکنید.

درخشش جواد عزتی در فیلم های طنز تا جدی

جواد عزتی نه تنها به ایفای نقش در مجموعه های طنز پرداخته است و با حضور در نقش های کمیک در فیلم های کمدی یکی از پول سازترین بازیگران سینمای ایران بوده بلکه توانسته توانایی اش را در ایفای نقش هایی جز کمدی به رخ همه بکشد.

اینستاگردی جواد عزتی

در اینستاگردی جواد عزتی متوجه می شویم این بازیگر در صفحه اینستاگرامش هم رویه ای حرفه ای و بی حاشیه را دنبال می کند و معمولا برای هیچ پستی کپشن نمی نویسد اما پس از اختتامیه فجرپستی طعنه دار در اینستاگرامش گذاشت و نوشت:کار خوبه خدا درست کنه!

این کپشن جواد عزتی به ماجرای انتخاب نشدنش در جشنواره اشاره دارد. او سال 98 با چهار اثر همزمان  حضور پیدا کرد و در حالی که نقش اصلی چشمگیر را در فیلم «شنای پروانه» بازی کرده بود و در «خورشید» مجیدی مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفت اما بابت نقش حاشیه اش در فیلم آتابای نامزد نقش مکمل مرد شد که بیشتر نوعی فرار کردن از طرح نام او در جشنواره به نظر می آمد.

مروری بر نقش های جواد عزتی

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان است که از شبکهٔ نمایش خانگی پخش می شود. جواد عزتی از بازیگران اصلی این سریال خانگی است که نقش مالک مالکی،مدیر عامل هلدینگ را بر عهده دارد. جواد عزتی در این مجموعه نمایشی با همسر خود مه لقا باقری هم بازی می باشد. مه لقا باقری در زخم کاری نقش مادر مائده ، همسر ناصر را بر عهده دارند.

داستان زخم کاری برگرفته از رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی زاد است. به جز جواد عزتی، سیاوش طهمورث، الهه حصاری، کاظم هژیر آزاد، امیرحسین هاشمی، سعید چنگیزیان، مرتضی امینی تبار، مهدی زمین پرداز، نیوشا علی پور، هانیه توسلی، رعنا آزادی ور، سارا حاتمی، منو چهر علیپور، مائده طهماسبی، مه یاس پازوکی، عباس جمشیدی فر و مه لقا باقری از دیگر هنرمندان این مجموعه جذاب خانگی هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها