کد خبر: 659256
تاریخ انتشار :

نامه دفتر تحکیم وحدت خطاب به سردار قاآنی

تحادیه دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای به فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدارن با اشاره به کشتار مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما دانشجویان آماده هرگونه فرمانبرداری برای دفاع از مظلومان فلسطین هستیم.

نامه دفتر تحکیم وحدت خطاب به سردار قاآنی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای به سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با اشاره به کشتار مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما دانشجویان دفتر تحکیم وحدت به جنابعالی به عنوان فرمانده مبارزه با صهیونیست های غاصب، اعلام میداریم که آماده ی هرگونه فرمانبرداری از سوی آن فرماندهی محترم جهت دفاع از مظلومان فلسطین هستیم و تا پایان این رژیم منحوس و سرطان بدخیم جهانی آرام نخواهیم گرفت.

متن این نامه به شرح زیر است:

سردارِ سرتیپِ پاسدارحاج اسماعیل قاآنی

فرماندهی محترم نیروی آزاد بخش قدس شریف

سلام علیکم ؛ هماهنگونه که مستحضرید همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان؛ سبط مظلوم رسول الله(ص)؛ حسین شهید(ع)؛ و در ایامی که بیش از هر زمان صحنه آرایی ظالمان و مظلومان عالم آشکار گردیده است رژیم یزیدی مسلک صهیونیستی دست به کشتار مردم ستمدیده فلسطین زده است و روضه های کربلا را بیش از پیش برای جوانان عزادار آن حضرت مجسم نموده است. گویی با دیدن برخی تصاویر و فیلم ها ی این جنایت لحظه به لحظه روضه ی شب سوم محرم در ذهنمان نقش می بندد.

صدای هل من ناصر ینصرنی تک‌تک مردم فلسطین؛ تصاویر کودکانی که در داغ شهادت پدر من الذی ایتمنی گویان گردیده اند و چهره های معصومانه نوزادانی که با صورت خاک آلود و خون آلود خفته اند صبر و قرار را از بدن های اکنده از شور و شعور عزاداری سبط پیامبر ربوده است.

ما دانشجویان دفتر تحکیم وحدت به جنابعالی به عنوان فرمانده مبارزه با صهیونیست های غاصب، اعلام میداریم که آماده ی هرگونه فرمانبرداری از سوی آن فرماندهی محترم جهت دفاع از مظلومان فلسطین هستیم و تا پایان این رژیم منحوس و سرطان بدخیم جهانی آرام نخواهیم گرفت. | منبع | فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها