کد خبر: 659332
تاریخ انتشار :

کنایه عجیب بهنوش بختیاری به بازیگر معروف | بهنوش بختیاری به سیم آخر زد

بهنوش بختیاری در استوری اینستاگرامش خطاب به یکی از بازیگران گفته است «سلامتی مادرت که شیر داد و شیر هم تحویل گرفت»

کنایه عجیب بهنوش بختیاری به بازیگر معروف | بهنوش بختیاری به سیم آخر زد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلوزیون است. بهنوش بختیاری بعد کرونا به کار مدلینگ و تبلیغات مشغول شد. برخی احتمال دادند به خاطر شیوع کرونا و عدم دریافت پیشنهاد بازیگری این اتفاق برای بهنوش بختیاری افتاد. بهنوش بختیاری در آخرین فعالیت اینستاگرامی خود، عکس‌هایی استوری کرده که در آنها آرایش بسیار تندی دارد. ظاهرا بهنوش بختیاری نمی‌خواهد افزایش سن خود را باور کند و سعی در اثبات جوان بودنش دارد.

بهنوش بختیاری در استوری اینستاگرامش خطاب به یکی از بازیگران گفته است « سلامتی مادرت که شیر داد و شیر هم تحویل گرفت»

بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران متولد شد.این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.

بهنوش بختیاری در کودکی

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند. بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

مراسم ساده ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در یک مصاحبه به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری و سرپرستی فرزند از بهزیستی

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

این بانوی هنرمند یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کند اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد.

یگانه ، حنانه و مبینا سه دخترخوانده بهنوش بختیاری هستند که خانم بازیگر سرپرستی آنها را برعهده دارد.

بهنوش بختیاری حامی ترنس های ایرانی است و علاوه بر فعالیت های هنری به این فعالیت اجتماعی به شکلی جدی می پردازد.

آغاز بازیگری بهنوش بختیاری در سینما و تلویزیون

بهنوش بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد و از این طریق به دنیای سینما راه یافت. خانم بازیگر در حین فعالیت به عنوان منشی صحنه دوره ای یکساله را زمینه تئاتر زیرنظر مهتاب نصیرپور بازیگر کشورمان گذراند.

بهنوش بختیاری که سودای بازیگر شدن را در همان دوران که به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد را در سر داشت اولین بار در سال 75 در سریال هوای تازه به کارگردانی محمد رحمانیان به ایفای نقش پرداخت.

پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی در سال 76 اولین تجربه بازیگری بهنوش بختیاری در سینما بود.

بهنوش بختیاری در فیلم هایی چون مهمان مامان ، روایت سه گانه، انتخاب ، ازدواج صورتی و این ترانه عاشقانه نیست به عنوان منشی صحنه حضور داشت.

بهنوش بختیاری علاوه بر تجربه بازیگری و منشی صحنه به عنوان مجری هم فعالیت داشته است.

برنامه آبرنگ به خاطره های زیبا و لطیفه های جالب مردم اختصاص داشت و یکی از تجربه های بهنوش بختیاری در دنیای اجرا بود.

شکلات تلخ با ساختری طنزگونه مسائل و مشکلات اجتماعی را به چالش میکشد و بهنوش بختیاری در این مستند به کارگردانی شاهین صمدپور به عنوان مجری حضور داشت.

علایق بهنوش بختیاری​

موسیقی مورد علاقه ی بهنوش بختیاری موسیقی کلاسیک است و از بین خوانندگان پاپ به صدای رضا صادقی و مرحوم ناصر عبداللهی و مازیار علاقه دارد.

بهنوش بختیاری اصلا از موسیقی رپ خوشش نمی آید. در کودکی دختر آرامی بوده سفر کردن را خیلی دوست دارد و در کودکی علاقه داشته مهماندار هواپیما شود.غذای مورد علاقه اش چلو کباب است و قورمه سبزی را به صورت سرد دوست دارد و از علاقه مندان به کار خطاطی است ،به شعر خواندن علاقه ی زیادی دارد و به قول خودش تنها حسنش سریع انجام دادن کارها است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها