کد خبر: 659336
تاریخ انتشار :

پاسخ وزارت اطلاعات به استعلامی درباره ترور بیولوژیک امام خمینی

در پی طرح ادعایی در خصوص علت رحلت امام خمینی که با بازتاب گسترده ای در رسانه ها همراه بود، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اطلاعیه ای را صادر و اعلام کرد: وزارت محترم اطلاعات در پاسخ رسمی به این استعلام وجود هرگونه سندی در این باره را قاطعانه تکذیب نموده است و شخص آقای نقاشیان هم ضمن اشاره به اینکه آنچه مطرح کرده است صرفا یک احتمال ابتدایی بوده که دلیل روشنی برای اثبات آن موجود نیست، در ضمن مصاحبه ای که در جماران منتشر می شود ادعای خود را تصحیح کرده است.

پاسخ وزارت اطلاعات به استعلامی درباره ترور بیولوژیک امام خمینی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

متن این اطلاعیه در پی می آید:

 

بسمه تعالی

در روزهای گذشته مصاحبه ای در رسانه های مجازی از قول جناب آقای حمید نقاشیان منتشر گردیده بود که طی آن، ایشان مدعی احتمال ترور بیولوژیک حضرت امام  خمینی (س) گردیده و بر وجود اسنادی در این باره در وزارت محترم اطلاعات نیز اشاره کرده بود.

پایگاه خبری جماران در ابتدا با توجه به اسناد متقن موجود در موسسه تنظیم نشر آثار امام(س) این خبر را تکذیب کرد و در ادامه با استعلام از وزارت محترم اطلاعات و نیز گفتگو با شخص جناب آقای نقاشیان جویای مدارک ایشان گردید. 

وزارت محترم اطلاعات در پاسخ رسمی به این استعلام وجود هرگونه سندی در این باره را قاطعانه تکذیب نموده است و شخص آقای نقاشیان هم ضمن اشاره به اینکه آنچه مطرح کرده است صرفا یک احتمال ابتدایی بوده که دلیل روشنی برای اثبات آن موجود نیست، در ضمن مصاحبه ای که در جماران منتشر می شود ادعای خود را تصحیح کرده است.

در پایان لازم می دانیم همه علاقمندان به امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی را از طرح سخنانی که از یک سو تاریخ انقلاب اسلامی را با تحریف های جدی مواجه می سازد و از دیگر سو روح و عاطفه مردم شریف ایران را جریحه دار کرده و از جهتی دیگر دارای هیچ گونه پشتوانه منطقی نبوده و مبتنی بر احتمالات نا صحیح و غیر مستند می باشد بر حذر داریم.

روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی

منبع: جماران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها