کد خبر: 659563
تاریخ انتشار :

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران:

پیروزی در جنگ اخیر غزه جز با حمایت ایران حاصل نمی‌شد

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و مقابله صورت گرفته با این جنایت‌ها گفت: مقاومت صورت گرفته از سوی جهاد اسلامی و مردم غزه رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب‌نشینی کرد و این نشان‌دهنده ضعف و ناامیدی دشمن است.

پیروزی در جنگ اخیر غزه جز با حمایت ایران حاصل نمی‌شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، ناصر ابوشریف در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه تهران با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به شهادت رساندن تعدادی از سران مقاومت و همچنین کودکان فلسطینی اظهار کرد: در جنگ اخیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین صدها موشک و راکت به اهداف رژیم صهیونیستی پرتاب کرد و کاری کرد که دشمن صهونیستی مجبور شود نصف فلسطین اشغالی را ببندند و اینها همه نشان‌دهنده ضعف، ناامیدی و ترس دشمن است و در پی این مقاومت بود که آنها مجبور به عقب‌نشینی و آتش‌بس شدند اینها انشاالله همه زمینه‌ساز پیروزی‌های آینده خواهد بود.

وی تاکید کرد: نبرد اخیر، نبرد مهم و سرنوشت‌سازی بود دشمن را شکست داد و ترساند و این پیروزی‌ها حاصل نمی‌شد مگر با حمایت ایران.

ابوشریف اضافه کرد: ایران تنها کشوری است که مساله فلسطین و مقاومت حمایت کرده و می‌کند و در همین‌جا لازم می‌دانم که از حمایت رهبر انقلاب و مردم عزیز ایران تشکر کنم که همواره حامی مردم فلسطین هستند. انشاالله پس از پاک شدن فلسطین از وجود صهیونیست‌ها نماز را در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها