کد خبر: 659885
تاریخ انتشار :

پشت پرده حضور هیئت نظامی ایران در کنفرانس امنیتی مسکو

تسنیم/ طبق اطلاعات سفارت جمهوری اسلامی در روسیه، یک هیئت بلندپایه از ستادکل نیروهای مسلح ایران برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی امنیتی به مسکو عزیمت کرده است.

پشت پرده حضور هیئت نظامی ایران در کنفرانس امنیتی مسکو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرگزاری «نووستی»، سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه امروز، دوشنبه، اعلام کرد که هیئتی بلندپایه از ستادکل نیروهای مسلح این کشور برای شرکت در کنفرانس بین المللی امنیتی وارد مسکو شده است.

در اطلاعیه سفارت آمده است: «هیئت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ریاست سرتیپ عبداللهی، معاون هماهنگ کننده رئیس ستاد کل،  برای شرکت در  کنفرانس امنیتی بین الملل مسکو به روسیه سفر کرده است.»

این هیئت روز گذشته (یکشنبه) در بدو ورود به مسکو، با آقای کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه دیدار کردند.

طبق اطلاعات سفارت ایران،  جمهوری اسلامی در سال جاری فعالانه در کلیه رویدادهای نمایشگاه بین المللی نظامی-فنی "ارتش-2022" که توسط وزارت دفاع روسیه با هدف ارائه و نمایش دستاوردهای نوآورانه در زمینه تولیدات فناوری‌های پیشرفته در جهت گیری نظامی در اواخر ماه آگوست برگزار می‌شود، مشارکت دارد. 

در نمایشگاه امسال ارتش: نمایندگانی از 9 کشور (بلاروس، هند، ایران، قزاقستان، چین، پاکستان، عربستان سعودی، تایلند و ترکیه) حضور خواهند داشت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها