کد خبر: 660330
تاریخ انتشار :

شرایط دریافت وام فوری و آسان ۱۰۰ میلیون تومانی | وام فوری و آسان برای همه

احتمالا اخبار زیادی راجب وام ۱۰۰ میلیون تومانی شنیده‌اید، این وام هم جز یکی از وام‌های فوری است که توسط برخی از بانک‌ها پرداخت می‌شود.

شرایط دریافت وام فوری و آسان ۱۰۰ میلیون تومانی | وام فوری و آسان برای همه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری ۱۴۰۱ به دلیل تسهیلات ویژه ای که دارد کمک بسزایی در راستای هزینه‌های خانوار محسوب می‌شود.

دریافت وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک ایران زمین

طبق بخشنامه‌ای از بانک مرکزی به بانک‌های مسکن، کشاورزی، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و پست بانک وام فوری در خصوص حمایت از خانواده و افزایش جمعیت طبق تورم سالانه پرداخت می‌شود.

شما می‌توانید شرایط وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک ایران زمین را در جدول زیر مشاهده نمایید:

مبلغ وام فوری حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان

سود وام بانک ایران زمینبین ۱۰ تا ۱۸ درصد

مدت بازپرداخت وام بانک ایران زمین۲۴ ماهه

شرایط وام ۱۰۰ میلیونی چیست؟

برای دریافت وام ۱۰۰ میلیونی فوری باید چند نکته را حتما در نظر بگیرید:

نکته ۱: مبلغ و درصد سود این وام توسط خود متقاضیان مشخص می‌شود. ینی شما با توجه به نیازتان میتوانید مبلغ و سود این وام را مشخص کنید.

نکته ۲: مبلغ این وام حداکثر ۱۰۰ میلیون است و باتوجه به مدت بازپرداخت، سود این وام متغیر بین ۱۰ تا ۱۸ درصد می‌باشد.

اقساط وام ۱۰۰ میلیونی به چه صورت است؟

همانطور که در بخش قبل‌تر هم توضیح دادیم، تعداد اقساط وام ۱۰۰ میلیونی بانک ایران زمین ۲۴ ماهه است.

نکته: علاوه بر وام ۱۰۰ میلیون تومانی، بانک ایران زمین وام خرید کالا هم پرداخت می‌کند که شما می‌توانید با مراجعه حضوری به این بانک از شرایط وام خرید کالا اطلاع پیدا کنید.

شرایط وام ۱۰۰ میلیونی دولت به سرپرستان خانواده

در بخشنامه‌ای از بانک مرکزی به سایر بانک‌ها در خصوص قانون حمایت از خانواده و افزایش جمعیت وام ۱۰۰ میلیون تومانی دولت به سرپرست خانوار تعلق می‌گیرد.

شرایط آن به این صورت است که:

خانواده‌هایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب دو فرزند شده‌اند، هر خانواده به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان

خانواده‌هایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به صاحب یک فرزندشده‌اند، هر خانواده به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان.

در طرح وام تعمیرات مسکن بانک رفاه کارگران یا جعاله رفاه شما می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تعمیرات مسکن یا همان جعاله دریافت کنید.

افرادی که خواهان تعمیر مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب بانک رفاه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. اشخاصی که خواهان این وام هستند باید حداقل سه ماه میانگین حساب داشته باشند. ضمانت وام جعاله بانک رفاه برخلاف دیگر بانک‌ها به سند ملکی نیاز ندارد. متقاضیان این نوع تسهیلات باید سه ضامن رسمی معتبر به بانک ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۴۸ ماه و سود آن ۱۸ درصد اعلام شده است.

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط این تسهیلات ۵ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان است. کل سود وام ۸۱ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۶ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۲۸۲ میلیون و ۵۹ هزار و ۹۹۶ تومان خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها