کد خبر: 660597
تاریخ انتشار :

نامه نمایندگان به سران قوا درباره محاکمه مدیران متخلف فولاد

نماینده مجلس از تهیه و تدوین نامه نمایندگان به سران قوا درباره فساد فولاد مبارکه خبر داد.

نامه نمایندگان به سران قوا درباره محاکمه مدیران متخلف فولاد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

"احد آزادی خواه" نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با برنا، از تهیه و تدوین نامه نمایندگان به سران قوا درباره فساد فولاد مبارکه خبر داد.

وی در راستای تشریح جزئیات نامه مذکور، با بیان اینکه مجلس به عنوان نهاد نظارتی تمام تلاشش را برای اجرای درست قانون به کار گرفته است، از زحمات هیات تحقیق و تفحص از فولاد قدردانی کرد.

آزادی خواه با ابراز تاسف نسبت به اینکه فولاد در دولت روحانی تبدیل به خانه فساد شده بود، خاطرنشان کرد: ما به دنبال برخورد جدی با مسببان تخلفات در فولاد مبارکه هستیم.

این نماینده مجلس از تلاش‌های دولت رئیسی برای مقابله با فساد در کشور بخصوص فساد در فولاد مبارکه قدردانی کرد و افزود: فساد رخ داده در فولاد در دولت روحانی نمایندگان را بر آن داشت تا طرح تفحص را دنبال کنند و اکنون معلوم شد اقدام نمایندگان درست است.

وی همچنین اعلام کرد که گزارش تحقیق و تفحص پس از نهایی شدن و قرائت در صحن به قوه قضائیه ارسال خواهد شد و در همین راستا خواستار ممنوع الخروجی افراد دخیل در این موضوع شد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

سران محترم قوای سه گانه

سلام علیکم

در طلیعه شروع به کار دور یازدهم مجلس شورای اسلامی رهبری العظیم شان آن را مفتخر به وصف انقلابی نموده و پس از آن نیز بر این امر بارها تاکید کرد‌ه‌اند آنچه که از چنین مجلسی انتظار میرفت فعال سازی نهادها و سازوکارهای نظارتی خود‌ در جهت مبارزه بدون ملاحظه با مصادیق فساد و تخلف بود، اینک که با میدان داری نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم در جریان تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان پرده از فساد گسترده در این شرکت با نقش آفرینی دولتمردان و مسئولین دولت قبل برداشته شده و نتیجه آن در مرعا و منظر عموم مردم شریف ایران قرار گرفته است از قوه محترم قضاییه انتظار می‌رود به طور قاطع با مسببین، عاملان و آمران این فساد عظیم که عمدتا در دولت آقای روحانی ذی‌سمت بوده‌اند برخورد جدی گردد، در گام نخست باید همه عوامل و افراد دخیل از کشور ممنوع‌الخروج و سپس در دادگاه صالح به تخلفات رسیدگی و حکم مقتضی صادر و اموال غارت شده به مردم عزیز بازگردانده شود.

با عنایت به دخالت مقامات دولت آقای روحانی در این فساد بی سابقه از رییس جمهور محترم انتظار می‌رود تا تفاله‌های این جریان فاسد اقتصادی از ساحت مدیریت کشور پاک و مسیرهای فساد زا به سرعت مسدود و اصلاح گردد.

در پایان ضمن تشکر از هیئت محترم تحقیق و تفحص و هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی امیدواریم مجلس انقلابی با تاکید بر مسیر طی شده و اصرار بر نقش نظارتی خود بار دیگر تبلور این معنا باشد که مجلس در راس امور است.

منبع: برنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها