کد خبر: 660623
تاریخ انتشار :

سردار شکارچی: جنگ امروز حجاب را از سر زنان ما برمی‌دارد

فارس/ سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه جنگی که امروز دشمنان پیش‌رو گرفته‌اند جنگ ناجوانمردانه‌ای بوده و بزرگترین تهدید برای دین اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: جنگ امروز که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ نرم و جنگ ترکیبی است، اعتقادات و باورهای دینی مردم و جوانان را نشانه گرفته است. این جنگ بدون خون و خونریزی حجاب را از سر زنان و دختران جامعه ما برمی‌دارد، بدون فشار جوانان را از مسجد و نماز جمعه جدا می‌کند.

سردار شکارچی: جنگ امروز حجاب را از سر زنان ما برمی‌دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار ابوالفضل شکارچی شب گذشته در مراسم گرامیداشت ۵۰۰ شهید گردان امام سجاد (ع) قم که در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد، اظهار کرد: در دورانی قرار داریم که حق و باطل درهم دیگر ممزوج است و بجز انسان‌های بصیر، کسی قدرت تشخیص حق را ندارد.

وی بیان کرد: اکثر کسانی که روز عاشورا علیه امام حسین(ع) ایستادند، مسلمان بودند اما راه حق را با باطل اشتباه گرفته و یزید را به‌جای امام، انتخاب کرده بودند و این خطری‌ است که در طول تاریخ بشر را تهدید کرده و امروز نیز ما را بیشتر از گذشته تهدید می‌کند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح تصریح کرد: برجسته‌ترین ویژگی شهدا بصیر بودن آنها بود؛ شهدا برای پذیرش کار پرخطر التماس می‌کردند و از یکدیگر سبقت می‌گرفتند. اکثر شهدا چهره امام راحل را از نزدیک ندیده بودند اما امام خمینی (ره) در جماران فرمان می‌دادند و شهدا در میدان نبرد علیه باطل جان خود را فدا می‌کردند.

وی گفت: وقتی انسان جای حق و باطل را تغییر دهد، دل‌سنگ و بی‌رحم می‌شود و ما در جریان عاشورا شاهد این دل‌سنگی‌ها و بی‌رحمی‌های یزیدیان هستیم؛ داعش نیز نمونه بارز قساوت قلب داشتن و بی‌رحم بودن است که خودش را حق می‌دانست.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهدای عزیز وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند، افزود: شهدا دِینی را بر گردن ما گذاشتند و همیشه سفارش می‌کردند «پرچمی را که ما برافراشتیم، نگذارید بر زمین بیفتد»، «پشتیبان ولی فقیه باشید» و «به خیانتکاران علیه نظام و انقلاب اسلامی میدان جولان ندهید». وقتی ما وصیت‌نامه شهدا را مرور می‌کنیم، این‌گونه جملات موج می‌زنند.

وی ابراز کرد: اجر شهید و اجر و پاداش خانواده‌های معظم شهدا را فقط خدای متعال می‌تواند بدهد؛ بشر به هیچ وجه نمی‌تواند شهید و شهادت و ایثارگری رزمندگان را جبران بکند.

شکارچی ادامه داد: شهدای گران‌قدر ما با آگاهی کامل و دل روشن به صحنه نبرد علیه رژیم بعث عراق رفتند و با عشق برای دفاع از میهن اسلامی حاضر می‌شدند؛ امروز ما با یک وضعیت متلاطم و دشمنانی سخت‌تر از دشمنان گذشته روبه‌رو هستیم. دشمن در دوران دفاع مقدس خیلی پیچیده نبود اما جنگ امروز جنگ ناجوانمردانه‌ای بوده و بزرگترین تهدید برای دین مقدس اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: جنگ امروز که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ نرم و جنگ ترکیبی است، اعتقادات و باورهای دینی مردم و جوانان را نشانه گرفته است. این جنگ بدون خون و خونریزی حجاب را از سر زنان و دختران جامعه ما برمی‌دارد، بدون فشار جوانان را از مسجد و نماز جمعه جدا می‌کند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح خطاب به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شما که پرچمداران این عرصه هستید و دوره دفاع مقدس و زمان جنگ فعلی را درک کرده‌اید، رسالت سنگینی به دوش دارید؛ بایستی نسل‌هایی که جنگ و امام راحل را ندیده‌اند و برخی از فراز و نشیب‌های انقلاب را تجربه نکرده‌اند، هدایت‌گری شوند

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها