کد خبر: 660744
تاریخ انتشار :

وزیر نفت: وزارت نفت ۷۱ هزار میلیارد ریال در خوزستان هزینه می‌کند

وزیر نفت با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به خوزستان دارد. گفت: وزارت نفت در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی ۷۱هزار میلیارد ریال در خوزستان هزینه می‌کند.

وزیر نفت: وزارت نفت ۷۱ هزار میلیارد ریال در خوزستان هزینه می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، جواد اوجی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی( ره) اهواز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر است افزود: وزارت نفت در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی در خوزستان در بخش‌های آبرسانی، برق، گازرسانی، فرهنگی، دانشگاه، مدارس، بیمارستان و معیشتی هزینه خواهد کرد. 

وزیر نفت با بیان اینکه دولت سیزدهم در یک سال به همه استانها سفر داشته است، بیان کرد: در سفرهای استانی ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی و اشتغال استان‌ها اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه وزارت نفت ۴۸میلیارد تومان برای سفر اربعین امسال هموطنان هزینه می کند، افزود: دولت در یک سال ۳۵هزار نیروی ایثارگر را در مجموعه نفت تغییر وضعیت داد.

اوجی اظهارداشت: در یک سال گذشته ۹۲درصد دانش آموختگان نفت را جدب کردیم چون معتقدیم هرگونه تحول و پیشرفت و دستیابی به فناوری تخصصی نفت به نیروی انسانی وابسته است.

وی با اشاره به اینکه دولت در ابتدای کار با مشکلات و چالش‌های زیاد و متنوعی روبرو بود، افزود: با تدبیر و اقدامات جهادی وزارت نفت و همکاری مردم، قطعی گاز در زمستان نداشتیم.

وزیر نفت حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت کشور را از توطئه های دشمن با هدف ایجاد نارضایتی مردم و ایجاد ناامنی همچون اغتشاشات آبان ۱۳۹۸ بیان کرد و افزود: پس از این حمله سایبری،  مجموعه همکاران نفت با اقدامات جهادی مانع از بروز بحران سوخت در کشور شدند.

وی ادامه داد: مردم در قضیه سوخت صبوری و هوشمندانه عمل و دشمن را مایوس کردند.

اوجی با بیان اینکه ۱۳ سال از عمرم را در خوزستان بودم بیان کرد: به مشکلات و چالش های خوزستان اشراف و آگاهی دارم.

وی افزود: وزارت نفت با همه توان برای رفع مشکلات استان خوزستان که هشت سال دفاع مقدس را صبورانه تحمل کرده وارد میدان کار و تلاش خواهد شد.

به گزارش ایرنا وزیر نفت برای شروع عملیات اجرایی سه طرح نفتی و افتتاح رسمی از ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر نفتخیز مسجدسلیمان روز جمعه وارد اهواز شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها