کد خبر: 661056
تاریخ انتشار :

خواننده معروف سحر قریشی را تهدید به مرگ کرد

در اینجا عکس جدید ی از سحر قریشی را با یک متن عجیب مشاهده میکنید که حواشی زیادی بدنیال داشته است.

خواننده معروف سحر قریشی را تهدید به مرگ کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سحر قریشی بازی در بسیاری از فیلم های سینمایی بسیار درخشید و محبوبیت ویژه ای در بین طرفدارانش پیدا کرده است. سحر قریشی در فیلم به یک کارگر ساده نیازمندیم در مقابل آتیلا پسیانی ایفای نقش کرده است. سحر قریشی در میان منتقدان متعددش در سینما، مخالفان و حامیانی هم دارد. سحر قریشی یکی از بازیگران پر حاشیه ایست که روابطش با افراد مختلف برایش بارها دردسر ساز شده است.سحر قریشی جدیدا حواشی زیادی در فضای مجازی داشته و سکوت کرده و توضیحی در این رابطه نداده است.

سحر قریشی به تازگی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا با تتلو وارد رابطه شده است، گفت: مسیر من رو انتخاب کردم من همیشه عاشقم. انسان جایزالخطاس گاهی میشود از راه کج به مقصد رسید متوجه شو که ببین من چی میگم

تتلو: سحر رو میذارم کنار!

تتلو در ادامه نوشته است: من برام نوازنده هام کنسرتم هدفم هوادارام از هر شخص و از هرکس و هرچیزی مهم تره اونی که سرعتمو بگیره و هدفمو نبینه میره کنار میخواد مادر باشه میخواد پدر  میخواد زن یا حتی دوست و رفیق مهم فقط یک چیزه هدف

قیمت بلیط کنسرت شهریور تتلو

امیر تتلو با انتشار یک استوری در اینستاگرام گفت که قصد دارد رکورد کنسرت جنیفر لوپز در ترکیه با ۱۳ هزار نفر جمعیت را بشکند.قیمت بلیط کنسرت ۲۰ هزار نفری تتلو از ۳۰ دلار آغاز می شود و به صورت تساعدی بالا می رود.

پس از آنکه شایعه جدایی سحر قریشی از تتلو بارها تکذیب شد، بالاخره سحر قریشی با باکس سوال های خود در اینستاگرام به سوال فالوورهایش درباره زندگی شخصی اش پاسخ داد که در ادامه جذاب ترین این پرسش و پاسخ ها آورده شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها