کد خبر: 661120
تاریخ انتشار :

رئیس جمهور: جاهلیت مدرن «همجنس بازی» را به عنوان نماد کشورهای متمدن معرفی می‌کند

رئیس جمهور در اجلاس مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: جاهلیت مدرن امروز همان جاهلیت قدیم است با ایسم های مختلف و فرق جاهلیت مدرن آن است که امروز علم و فناوری را دارد، قدرت رسانه را دارد. قدرت پول و تمام امکانات را به کار گرفته است تا پیام جاهلی خود را در عالم تبلیغ کند و زشت ترین اخلاق را به عنوان شاخص تمدن در جهان معرفی کند و اگر می خواهد کشوری را متمدن معرفی کند با یک شاخص اخلاقی بسیار پست و زشت معرفی میکند همجنس بازی!.

رئیس جمهور: جاهلیت مدرن «همجنس بازی» را به عنوان نماد کشورهای متمدن معرفی می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس‌جمهور در هفتمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)  که امروز پنجشنبه (دههم شهریور) در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد گفت: اهل بیت(ع) خودشان فرموده‌اند مارا بشناسید و شناختن و شناساندن اهل بیت(ع) وظیفه اول این مجمع است.

وی راه نجات امت و انسان معاصر را شناخت اهل بیت(ع) دانست و گفت: اهل بیت(ع) رمز همه خوبی‌ها و مظهر همه زیبایی‌ها در عالم هستی هستند. همه امامان در سیره پاکشان سه محور اساسی داشته‌اند؛ شناساندن مقام امامت و هدایت انسان‌ها، ستیز با ظلم و ستم و تربیت نفوس مستعده و هدایت انسان‌ها.

رئیس‌جمهور همچنین رسالت بزرگ عالمان دینی را شناساندن ائمه و پیشوایان دین است توصیف کرد و تصریح کرد: وظیفه عالمان شناساندن کلام ائمه و راه نجات انسان است و اگر شناخت درستی نسبت به اهل بیت(ع) شکل بگیرد معلوم می‌شود گمشده انسان معاصر امام حسین (ع) و حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) است.

رئیسی گفت: اهل بیت(ع) رمز همه خوبی‌ها و مظهر همه زیبایی‌ها در عالم هستی  و رمز علم، دانش، اخلاق، عدالت و معنویت برای بشریت هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها