کد خبر: 661220
تاریخ انتشار :

دعوای رامبد جوان با بازیگر معروف روی آنتن زنده | رفتار زشت رامبد جوان باعث ناراحتی همسرش شد

رامبد جوان به همراه همسرش در برنامه مهمانی ایرج طهماسب شرکت کرده بودند که در ادامه بخش هایی از این برنامه را مشاهده می کنید

دعوای رامبد جوان با بازیگر معروف روی آنتن زنده | رفتار زشت رامبد جوان باعث ناراحتی همسرش شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رامبد جوان با نگار جواهریان ازدواج کرده و برای زایمان همسرش رامبد جوان او را به کانادا برد. رامبد جوان به تازگی پدر شده است. اسم دختر رامبد جوان نوردخت است. رامبد جوان دو ازدواج نا موفق داشته است. رامبد جوان از سال 1393 است که برنامه خندوانه را روی آنتن شبکه تسنیم دارد.

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان دراولین روز از دی ماه سال 1350 در محله شهرآرای بدنیا آمد، او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون میباشد.رامبد جوان در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که 8 سال از خودش بزرگتر است. رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. این دو در سریال مسافران با یکدیگر هم بازی بودند. داستان آشنایی رامبد و سحر نیز از یک نمایش تئاتر کلید خورد. سحر دولتشاهی عضو گروه تئاتر پسیانی بود و آتیلا پسیانی در این آشنایی نقش پر رنگی داشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها