کد خبر: 661235
تاریخ انتشار :

اسرائیل: آمریکا را برای جنگ با ایران قانع می‌کنیم !

یک مقام اسرائیلی توافق هسته ای میان ایران و گروه ۱+۴ را فاجعه ای برای این رژیم توصیف کرد.

اسرائیل: آمریکا را برای جنگ با ایران قانع می‌کنیم !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر آویوی، مدیر مجمع دفاع و امنیت رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که اگر توافق هسته ای گروه ۱+۴ با ایران امضا شود، روشن است که اسرائیل به مطالبه گری برای دستیابی به تمام قدرت هایی نیاز پیدا می کند که بتواند از خود دفاع کند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه «آی ۲۴» وی همچنین مدعی شد که اگر نیاز باشد تل آویو تلاش می کند تا واشنگتن را قانع کند که وارد عملیات نظامی (علیه ایران) شود و این تنها گزینه روی میز است.

آویوی افزود: این مساله بسیار مهم است که آمریکا و اتحادیه اروپا بدانند که اغلب افسران و نظامیان بازنشسته و احتیاطی اسرائیل بر این باورند که توافق میان آمریکا و اروپا و ایران یک فاجعه است؛ توافق میان ایران و قدرت های جهان درخصوص برنامه هسته ای تهران فاجعه ای برای اسرائیل است.

وی بدون اشاره به بمب های اتمی موجود در سرزمین های اشغالی ادعا کرد: این امر برای اسرائیل، خاورمیانه ‌و تمام دنیا فاجعه خواهد بود.

آویوی در ادامه از موضع روشن "دیوید بارنیا"، رئیس سازمان جاسوسی موساد علیه توافق هسته ای ایران تمجید کرد و  مدعی شد که توافق هسته ای این زمینه را ایجاد می کند که ایران از سال ۲۰۳۱ به طور قانونی بیشترین میزان اورانیوم را غنی سازی کند تا جایی که تهران تنها در یک الی دو هفته می تواند ۱۰۰ بمب هسته ای بسازد و در نتیجه این امر دیگر کشورهای منطقه را برای دفاع از خود وارد رقابت های هسته ای خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها