کد خبر: 662081
تاریخ انتشار :

ترامپ هشدار داد: من متهم شوم آمریکا از هم می‌پاشد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در یک مصاحبه رادیویی گفت، در ارتباط با پرونده اسناد کشف شده در اقامتگاه مارالاگو مرتکب هیچ اشتباهی نشده و وزارت دادگستری آمریکا مطلقاً دلیلی برای متهم کردن او در این مورد نخواهد داشت.

ترامپ هشدار داد: من متهم شوم آمریکا از هم می‌پاشد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از روزنامه دیلی میل،‌ دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در این مصاحبه اظهار کرد، هر سند رسمی یافت شده در اقامتگاه مارالاگو را حتی با وجود مشخص نکردن اطلاعش از تعلق داشتن  یا نداشتن این اسناد به دولت فدرال، از حالت طبقه‌بندی شده خارج کرده است و ادعا کرد در صورتی که وزارت دادگستری آمریکا او را به جرمی متهم کند، آمریکا "از هم خواهد پاشید."

ترامپ در مصاحبه با هیو هویت، مجری یک شبکه رادیویی آمریکا گفت: "همه دلایل نشان می‌دهند که آنها فقط یک مشت مریض و دیوانه هستند، و این هم همیشه امکانپذیر است زیرا اگر شما اسناد قانونی را ببینید، من مطلقاً هیچ اشتباهی نکردم."

رئیس جمهور سابق آمریکا نسبت به بروز ناآرامی در کشورش در صورت طرح اتهام از سوی وزارت دادگستری آمریکا علیه خودش هشدار داد.

ترامپ بیان داشت:‌ "مردم از آن حمایت نخواهند کرد. فکر کنم در آن صورت شما شاهد مشکلاتی در این کشور که مشابهش را هرگز تا کنون ندیده‌اید خواهد بود. مشکلات بزرگ. این به معنی تحریک کردن نیست. من فقط آنچه که نظرم است را می‌گویم. فکر نمی‌کنم مردم این کشور چنین چیزی را تحمل کنند. اگر آنها تا کنون حرکتی در قبال طرح کیفرخواست انجام داده باشند من فکر می‌کنم این ف

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها