کد خبر: 662304
تاریخ انتشار :

روایت روزنامه دولت از اعتراضات دیروز

روزنامه ایران نوشت: در حالی که رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه بر پیگیری دقیق ماجرای فوت مهسا امینی تأکید کردند روز گذشته برخی افراد و گروه‌های تروریستی وارد فاز عملیاتی اقدامات ضدامنیتی شدند.

روایت روزنامه دولت از اعتراضات دیروز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه ایران در گزارش امروز خود اعتراضات دیروز در کشور به مرگ مهسا امینی را تلاش برای ناامنی‌کردستان و اغتشاش در تهران خواند و تجمع کنندگان را هزار نفر برآورد کرد.

روزنامه ایران اعتراضات دیروز را اینگونه توصیف کرد: عصر دیروز برخی افراد که تعدادشان به هزار نفر می‌رسید در تهران بلوار کشاورز  و برخی خیابان‌های اطراف با نیروهای انتظامی درگیر شدند. برخی افراد حاضر در تجمعات دانشگاه های تهران ، امیرکبیر علامه طباطبایی و  شهید بهشتی  شعارهای هنجارشکنانه سردادند. در شهر دیواندره در استان کردستان  آشوبگران و اغتشاشگران به مقر و خودروهای پلیس حمله کردند.

 در بخش دیگری از این گزارش آمده است: آتش زدن سطل‌های زباله و سنگ‌پرانی به ماشین پلیس توسط تجمع‌کنندگان نیز در گزارش‌ها و تصاویر دیده شده است. تلاش برخی اغتشاشگران برای سرنگون کردن خودروی مأموران نیروی انتظامی در میدان ولی‌عصر (عج)نیز از جمله اقدامات نابهنجار و خشونت‌آمیزی بود که تصاویر آن منتشر شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها