کد خبر: 662549
تاریخ انتشار :

پیش بینی قیمت دلار امروز / قیمت دلار به کما رفت

اقتصادنیوز: نرخ دلار از اواسط هفته قبل به کما رفت و در یک محدوده مشخص معامله شد. هفته گذشته هر برگ اسکناس آمریکایی در تهران به قیمت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید.

پیش بینی قیمت دلار امروز / قیمت دلار به کما رفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بازار ارز تهران در روز های گذشته در سایه اعتراضات به علت فوت مهسا امینی از رونق افتاد و از حجم خرید و فروش ها به اندازه قابل توجهی کم شد.

نرخ دلار از اواسط هفته قبل به کما رفت و در یک محدوده مشخص معامله شد. هفته گذشته هر برگ اسکناس آمریکایی در تهران به قیمت 31 هزار و 500 تومان به فروش رسید.

قیمت دلار بی تحرک شد

از سوی دیگر در هفته جاری روز یکشنبه و سه شنبه تعطیل رسمی است. همین امر موجب شد در معاملات پشت خطی روز جمعه نرخ دلار بی تحرک شود و بازار با کاهش تقاضا روبرو شود .

در کنار این به طور معمول به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، حجم معاملات حواله ای نیز در بازار روز شنبه بالا نیست و این موضوع نیز می تواند به محدود بودن تغییرات قیمتی دلار کمک کند.

بازارساز قدرت نمایی می کند

مذاکرات برجام نیز همچنان در هاله ای از ابهام است و امید به احیای برجام تا اواخر پاییز کمی کمرنگ شده است، عده ای از معامله گران باور دارند نوسان محدود دلار به قدرت نمایی بازار ساز بر می گردد. این دسته از بازیگران ارزی معتقدند که ذخایر ارزی بازارساز در اندازه ای است که نوسان گیران را از بازار دور نگه داشته است.

تحلیل گران فنی باور دارند در این شرایط تنها شکست محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان می تواند زمینه ساز رشد محسوس تقاضا شود. افت قیمت به زیر کانال ۳۱ هزار تومان نیز تا حدی فعالیت فزایشی ها را کاهش خواهد داد.

منبع: اقتصادنیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها