کد خبر: 662651
تاریخ انتشار :

بیانیه |جز منافقین جنایتکار کیست که به انسان‌سوزی مبادرت ورزد؟

تسنیم/ نمایندگان استان اصفهان در بیانیه عنوان کردند ما با یک فتنه طرف هستیم که عوامل آن، جریان نفاق و فرقه‌های گمراه هستند والا جز منافقین جنایتکار کیست که به انسان‌سوزی مبادرت ورزد؟

بیانیه |جز منافقین جنایتکار کیست که به انسان‌سوزی مبادرت ورزد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نمایندگان استان اصفهان در پی حرکات تند و رادیکالی و به آشوب کشیدن تجمعات اخیر از سوی عده‌ای به بهانه درگذشت «مهسا امینی» بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، ایران را به الگوی ملت‌های آزاده تبدیل کرده و ایران را از حضیض ذلت در دورۀ سیاه پهلوی به اوج عزت در جمهوری اسلامی رسانده است.

کم‌اثرشدن تحریم‌های همه‌جانبه و فلج‌کننده‌ غرب علیه ملت ایران، حضور معنادار اجتماعی و مانور چند ده میلیونی در عزاداری و ابراز ارادت به حضرت سیدالشهدا(ع)، اقتدار دفاعی و آمادگی اقدام متقابل همه‌جانبه علیه دشمنان در مرزها، ارتباط گسترده ایران با همسایگان و گسترش دیپلماسی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، محبوبیت، صلابت و نفوذ کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی در قلوب مردم آزاده ایران و سایر کشورها، همگی باعث شده دشمنان و بدخواهان به صرافت فتنه‌گری از طریق آشوب خیابانی بیفتند.

در این میان فرقه‌های مختلفی همچون سلطنت‌طلبان، منافقان، خائنان و فتنه‌گران که در صدد انتقام گرفتن از مردم انقلابی و دین‌دار ایران اسلامی بودند، دست‌به‌دست هم دادند تا ضربه‌ای به پیکرۀ این ملت عظیم وارد کنند؛ اما «مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین».

فتنه‌انگیزی و اغتشاشات اخیر نشان‌دهندۀ اهمیت و ضرورت بیش از پیش روشنگری و جهاد تبیین از سوی خواص است تا مانعی باشد در مقابل تحریف واقعیت‌ها .

آنچه عیان است این است که ما با یک فتنۀ اسرائیلی طرف هستیم که عوامل آن، جریان نفاق و فرقه‌های گمراه و گروهک‌های تجزیه‌طلب هستند و الا جز منافقین جنایتکار کیست که به انسان‌سوزی مبادرت ورزد؟ حافظۀ تاریخی ملت ایران، به سابقه منافقین در آتش‌زدن انسان‌ها و شکنجه و ترور مردم عادی کوچه بازار در دهه شصت گواهی می‌دهد.

آنچه امروزه در فضای مجازی تحت عنوان قرآن‌سوزی و اهانت به مقدسات شاهدیم، دل هر مسلمان آزاده و غیرت‌مندی را به درد می‌آورد و حاشا و کلا که مردم غیور ایران اجازه دهند در کشور قرآن و اهل بیت(ع) به ساحت ثقلین اهانت شود.

مجمع نمایندگان استان اصفهان همراه با مردم انقلابی و پیشگام استان اصفهان ، ضمن حمایت از نیروی انتظامی در مقابله با اغتشاشگران و همچنین محکومیت آشوبگرانی که با اهانت علیه مصحف شریف قرآن، هتاکی علیه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، تخریب مساجد و امامزادگان، هتک حرمت چادر و حجاب بانوان و آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ،احساسات ملت ایران را جریحه‌دار کردند، این اغتشاشات را ادامۀ مسیری فرهنگی و رسانه‌ای می‌داند که از ابتدای انقلاب اسلامی با حمایت غرب تجهیز و به دست عده‌ای غرب‌زده در داخل کشور، اجرا و در حال پیگیر است.

تجربۀ گران‌سنگ جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که این فتنه نیز با لطف اهل بیت و هوشیاری و همدلی ملت آگاه و مسلمان ایران خاموش خواهد شد و سران و مشوقان این فتنه ، بیش از پیش در نگاه ملت ایران رسوا خواهند شد اما تاوان اهانت به قرآن شریف و اهل بیت(ع) قطعا باید به‌گونه‌ای بازدارنده باشد تا احدی جرئت تکرار آن را نکند. هرگونه اغماض دستگاه اطلاعاتی و قضایی در این زمینه غیرقابل‌قبول خواهد بود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها