کد خبر: 662662
تاریخ انتشار :

طحان نظیف:

راه حل مسائل کشور احترام به قانون است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تنها راه حل مسائل در کشور، احترام به قانون است و قطعا در این مورد نیز طی کردن مسیرهای قانونی بهترین راه است و هر راهی غیر از این، مانع تحقق عدالت خواهد بود.

راه حل مسائل کشور احترام به قانون است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفتگویی رادیویی، با اشاره به فرارسیدن ایام دهه آخر ماه صفر و تسلیت رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص)، حضرت امام حسن(ع) و حضرت امام رضا(ع)، گفت: این مصیبت های جانکاه را تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند می خواهم ما را از پیروان واقعی آن حضرات قرار دهد.

وی افزود: برای اینکه به عظمت کاری که پیامبر(ص) انجام دادند، پی ببریم باید مختصات و ویژگی جامعه آن زمان را درست بشناسیم. جامعه ای که حضرت ختمی مرتبت برای هدایت آن برانگیخته شدند، منحصر به بیسوادی و نبود دانش نبود، بلکه گمراهی‌ای بود که از غلبه رذائل بر فضائل حاصل شده بود.

طحان نظیف اضافه کرد: راه مبارزه با جاهلیت مدرن که امروز استکبار جهانی سلسله دار آن است، تاسی به آموزه های الهی پیامبر اسلام(ص) است و پیروان واقعی پیامبران الهی کسانی هستند که در طول تاریخ برای استقرار ارزش های الهی تلاش کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: ما باید قدردان زحماتی باشیم که آن حضرت برای هدایت جامعه بشری کشیده اند و سپاسگزاری از زحمات پیامبر یعنی اینکه سیره پیامبر باید در زندگی ما نمود داشته باشد و تعالیم ایشان در جامعه ما مهجور نباشد. متاسفانه تلاش های صورت گرفته برای تخریب و تحریف شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص)، بیشتر از تلاش هایی است که برای معرفی و تبیین صحیح شخصیت ایشان صورت گرفته است.

طحان نظیف با بیان اینکه گاهی حوادثی رخ می‌دهد که باعث برانگیخته شدن تاثر مردم و مسئولین می‌شود، اضافه کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران همچون همیشه در این حادثه نیز دشمنی خود را آشکار کرده و نشان دادند که فقط دنبال منافع خود هستند اما مردم ایران هم با حضور گسترده دیروز در سراسر کشور نشان دادند که مانند گذشته پای کار انقلاب اسلامی هستند و در هر مقطعی که نیاز باشد، به میدان آمده و از انقلاب و نظامی که متعلق به خودشان است، تا پای جان دفاع خواهند کرد.

وی افزود: تنها راه حل مسائل در کشور، احترام به قانون است و قطعا در این مورد نیز طی کردن مسیرهای قانونی بهترین راه است و هر راهی غیر از این، مانع تحقق عدالت خواهد بود.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها