کد خبر: 662817
تاریخ انتشار :

فرمانده بسیج: جمهوری اسلامی از اینکه به اشتباهات خود پی ببرد هیچ ترسی ندارد

رییس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه همواره برای بانوان ارزش قائل هستیم، گفت: غرب می‌خواهد از زن در جهت ابزارهای خود استفاده کند و تلاش آنان ایجاد جامعه غربی در دل کشور اسلامی است.

فرمانده بسیج: جمهوری اسلامی از اینکه به اشتباهات خود پی ببرد هیچ ترسی ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار غلامرضا سلیمانی چهارشنبه شب در دیدار با اعضای هیات اندیشه ورز بسیج اساتید استان کردستان اظهار داشت: این که تصور کنیم آمریکایی ها دست از ایرانیان بر خواهند داشت تصور غلطی است مخصوصا زمانی که دموکرات ها پای کار باشند.

به نوشته ایرنا، وی افزود: جمهوری اسلامی ایران یک هویت مردم سالاری دینی بوده که در نوع خود خاص است و طبق فرموده رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، جمهوری اسلامی از اینکه به اشتباهات خود پی ببرد و در صدد جبران آن بر آید هیچ ترسی ندارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفان یادآور شد: دشمن طوری برنامه ریزی کرده بود که اغتشاشگران بر اساس احساسات و دریافت اطلاعات غلط پای کار بیایند اما انصافا مردم همراهی نکردند و در راهپیمایی‌های اخیر خود نشان دادند که همچنان پایبند به این نظام و انقلاب هستند.

سردار سلیمانی ادامه داد: هر مسئله ای راه حلی دارد و اعضای هیات اندیشه ورز باید در زمینه های مختلف اجتماعی, فرهنگی و مردم سالاری دینی راه حل ها را پیدا کند.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم با همه خطراتی که محتمل و متاثر از شرایط اقتصادی بود به مشکلات مردم و جوانان توجه کرد و قطعا در آینده نزدیک خبر های خوب اقتصادی نیز در راه خواهد بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفان اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است و با پاره کردن عکس چیزی از ایشان کم نمی شود و دشمن با بغض و کینه میخواهد نماد های ارزشی ما را مورد هدف قرار دهد.

سردار سلیمانی تاکید کرد کردستان یک سند پیشرفت لازم دارد که امیدواریم اساتید علمی در صدد تحقق آن برآیند.

دشمن از همه امکانات خود برای ضربه زدن به انقلاب در اغتشاشات استفاده کرد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم اظهار داشت: دشمن از درگذشت خانم امینی بسیار خوشحال شد چرا که آنها به دنبال انتقام از این نظام بودند.

سردار سیدصادق حسینی گفت: پیروزی ها و موفقیت های انقلاب اسلامی به مانند دردی بی درمان برای دشمنان نظام است که هر آن آنها به دنبال انتقام از این انقلاب هستند که در این میان مرگ خانم امینی بهانه خوبی برای خالی کردن عقده خود نسبت به انقلاب بود.

وی یادآور شد: این کشور به مانند الگو برای دیگر کشور های آزادی خواه بود و دیدید که شکست آنها چطور یک بار دیگر رقم خورد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: ما با اعلام آمادگی کامل بیان می‌کنیم که آماده هر گونه روشنگری و جهاد تبیین برای جوانان این آب و خاک هستیم.

سردار حسینی اظهار داشت: دشمن از همه امکانات خود استفاده کرد تا در اغتشاشات اخیر به این نظام ضربه بزند اما این امر با هوشیاری مردم فهیم در نطفه خفه شد.

وی گفت: ما در کشور بزرگ و قدرتمندی هستیم و اغتشاشگران مانند خارو خاشاکی هستند که در برابر این انقلاب نمی‌توانند کاری به پیش ببرند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان روز چهارشنبه برای شرکت در چند برنامه از جمله نهضت کمک های مومنانه به کردستان سفر کرد.

منبع: انتخاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها