کد خبر: 663433
تاریخ انتشار :

اخبار هواشناسی امروز 16 مهر / تهران گرم‌تر می‌شود

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: آسمان امروز و فردای استان تهران با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد خواهد بود.

اخبار هواشناسی امروز 16 مهر / تهران گرم‌تر می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه از بعدازظهر دوشنبه در برخی نواحی استان افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود گفت: برای سه‌شنبه و چهارشنبه در بخش‌های غرب و نیمه جنوبی استان وزش باد شدید همراه گردوخاک در مناطق مستعد مورد انتظار است.

مازیار غلامی سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران  اظهار کرد: آسمان امروز و فردای استان تهران با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد خواهد بود.

وی گفت: در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران افزود: بعدازظهر دوشنبه در برخی نواحی استان افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی وزش باد شدید و برای سه‌شنبه و چهارشنبه در بخش‌های دیگر به ویژه غرب و نیمه جنوبی استان وزش باد شدید همراه گردوخاک در مناطق مستعد مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه برای امروز کاهش دما و تا روز سه‌شنبه روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود، افزود: دمای هوای امروز تهران ۲۶ درجه بوده و برای روز یکشنبه ۲۷ درجه و برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به‌ترتیب ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها