کد خبر: 663475
تاریخ انتشار :

واکنش معنادار مدیر شبکه افق به اظهارات جنجالی کچوئیان

ایرنا/ مدیر شبکه افق سیما گفت: من با موارد زیادی از صحبت‌های حسن کچویان، استاد دانشگاه تهران در برنامه زنده جهان‌آرا موافق هستم، البته بعضی عبارت‌ها اگر بیان نمی‌شد، بهتر بود. اما با برآیند کلی برنامه چون تحلیل و تبیین درستی اتفاق افتاد موافقم.

واکنش معنادار مدیر شبکه افق به اظهارات جنجالی کچوئیان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

صادق یزدانی در گفت‌وگو با ایرنا، در پاسخ به سوالی درباره شیوه نظارت بر گفته‌های مهمانان اظهار داشت: کارشناسان وقتی به برنامه‌های شبکه افق می‌آیند هماهنگی داریم و سوالات و محورها مشخص می شود. اما خوبی برنامه زنده همین است که قابل پیش بینی نیست. برآیند برنامه چیزی است که کمک می کند فضا روشن شود. اما از طرف کارشناسان ممکن است عبارت‌ها و مواردی مطرح شود.

مناظره‌ها ادامه دار باشد

وی با تاکید بر این که شبکه افق تلاش کرده بتواند مناظره‌های مختلفی برگزار کند بیان کرد: از زمان آمدن به شبکه افق یکی از سیاست‌های اولیه‌ام این بود که از طیف های مختلفی کارشناسانی بیاوریم که صحبت هایشان را مطرح کنند. به عنوان مثال در ماجرای راهپیمایی اربعین افرادی را آوردیم که نقدهایی داشتند. این مناظره‌ها حتما باید ادامه دار باشد. برنامه ریزی ما به خصوص برای جهان آرا این است که هفته ای یکی دو بار از این جنس برنامه ها داشته باشیم.

رائفی‌پور درخواستی نداشته است

یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا علی اکبر رائفی پور به شبکه افق دعوت خواهد شد گفت: ایشان قرار است به شبکه یک بیاید. در رابطه با شبکه افق ایشان درخواستی نداشته و ما هم پیگیر نبودیم.

وی درباره مهمان‌های شبکه افق گفت: روز دوشنبه سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران درباره شهید نادر مهدوی صحبت خواهد کرد. دیشب (شنبه ۱۶ مهر) برنامه جهان‌آرا میزبان کارگردان مستند ایکسونامی بود و ایشان درباره مستند و فضای فعلی صحبت کرد. دیگر مهمان هایی که می آیند بستگی به اتفاقات این هفته دارد.

مدیر شبکه افق سیما درباره عملکرد شبکه در اتفاقات اخیر توضیح داد: با شروع اتفاقات در برخی شهرها شبکه افق در مرحله اول مثل بقیه شبکه ها به کمک دو ظرفیت جهان آرا و فرامتن وارد بحث تحلیل و تبیین شد. در جهان آرا یک مناظره درباره اعتراض و آشوب برگزار شد و این که چه زمینه هایی باعث می شود اعتراض تبدیل به آشوب شود. چند برنامه گفتگومحور هم درباره جوانب مختلف موضوع مثل مساله حجاب و گشت ارشاد داشتیم. در برنامه فرامتن ناظر به اتفاقات هر روز گفتگوهایی رخ می داد. مثلا وقتی درگیری در دانشگاه بود کارشناسان درباره این موضوع صحبت می کردند. در اتفاقات زاهدان و شهرهای دیگر هم ارتباط زنده با فعالان فرهنگی و رسانه ای شهرها داشتیم. در کنار این دو برنامه زنده پخش مستندهای مختلف را با موضوع تجزیه ایران، قومیت‌های مختلف و آشوب‌های سوریه و لیبی پخش کردیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها