کد خبر: 663477
تاریخ انتشار :

چمران: نیروی انتظامی به خوبی آرامش تهران را حفظ کرد

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: نیروی انتظامی در برخی برنامه‌ها مظلوم واقع شد و ما شاهد این مظلومیت بودیم و ملت ما همه مسائل را به خوبی می‌بیند و نیروهای مخلص انتظامی به واقع حامی ملت و حامی اقشار مردم است. وی با اشاره به اتفاقات اخیر در شهر تهران تصریح کرد: نیروی انتظامی در شهر در طول چند روز گذشته به خوبی آرامش تهران را حفظ کرد و امنیت را در پایتخت برقرار کرد.

چمران: نیروی انتظامی به خوبی آرامش تهران را حفظ کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس شورای شهر تهران گفت: نیروهای مخلص انتظامی به واقع حامی ملت و اقشار مردم هستند.

مهدی چمران رئیس، پرویز سروری نایب‌رئیس و اعضای شورا از جمله نرجس سلیمانی، حبیب کاشانی، مهدی اقراریان، مهدی عباسی، حجت‌الاسلام آقامیری، علیرضا نادعلی، سید مهدی علوی، احمد صادقی، ناصر امانی، سوده نجفی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار رحیمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دیدار و گفتگو کردند و از تمامی زحمات وی و پرسنل تحت امر ایشان تقدیر و تشکر کردند.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان مردم در مجموعه نیروی انتظامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت‌ها و رشادت‌های نیروی انتظامی در بزنگاه‌های حساس کشور گفت: این نیرو در برخی برنامه‌ها مظلوم واقع شد و ما شاهد این مظلومیت بودیم و ملت ما همه مسائل را به خوبی می‌بیند و نیروهای مخلص انتظامی به واقع حامی ملت و حامی اقشار مردم است.

وی با تأکید بر اینکه تمام جانفشانی‌هایی که همیشه و در همه حال از نیروی انتظامی شاهد هستیم نیازمند قدردانی است، اظهار کرد: در این روزها شاهد بودیم که تعدادی از پرسنل مخلص نیروی انتظامی که متشکل از جوانان و مردان برومند کشورند در راه حفظ امنیت جانفشانی کردند و به شهادت رسیدند و پیکر پاک آنان روی دست ملت قدردان با عظمت و شکوه تشییع شد که تمام این برگ‌ها یادآور روزهای دفاع مقدس است.

چمران با تأکید بر اینکه هیچگاه رسالت تامین امنیت که بخش بزرگی از این وظیفه خطیر بر دوش سربازان مخلص در مجموعه نیروی انتظامی است، به هیچ وجه پایان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: ما در همه حال توفیق و سلامتی شما را از خداوند بزرگ و پیامبر بزرگ اسلام خواستاریم.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز در ابتدای این جلسه گفت: نیروی انتظامی همواره و در تمامی اتفاقات شجاعانه و با ایثار فراوان در کنار مردم بوده است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در شهر تهران تصریح کرد: نیروی انتظامی در شهر در طول چند روز گذشته به خوبی آرامش تهران را حفظ کرد و امنیت را در پایتخت برقرار کرد.

نادعلی اضافه کرد: هدف از برگزاری این جلسه تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی شهر تهران است و امیدواریم بتوانیم از زحمات عزیزان نیروی انتظامی به خوبی تقدیر و تشکر کنیم.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها