کد خبر: 663714
تاریخ انتشار :

بیانیه شورای وحدت اصولگرایان در خصوص ناآرامی‌های اخیر

ایرنا/ شورای وحدت اصولگرایان اعلام کرد: ظرفیت‌سازی برای مشارکت سازنده اقشار مختلف جامعه و جریان‌های سیاسی بخصوص احزاب کشور در حوزه‌های مختلف حکمرانی با بیان نظرات، مطالبات و اعتراضات در چارچوب‌های قانونی موضوع مهمی است که با پیشنهاد اخیر رؤسای قوا باید عملی شود.

بیانیه شورای وحدت اصولگرایان در خصوص ناآرامی‌های اخیر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شورای وحدت در بیانیه‌ای در خصوص اغتشاشات اخیر در کشور آورده است: دشمنان زخم خورده انقلاب اسلامی، یکبار دیگر آزموده‌های مکرر ‌شکست خورده خود را در معرض آزمایش قرار دادند. رئیس جمهور علیل و عقب افتاده آمریکایی توجه به تجارب سلف خود در آغاز فتنه اخیر و با حمایت از اغتشاشات، وقیحانه اظهار داشت که پول بیشتری در اختیار هنجار شکنان قرار خواهد داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: برخی از کشورهای اروپایی که سیاست خارجی خود را در پایان جنگ سرد به آمریکا سپرده‌اند، پس از تجربه شکست خورده حمایت‌های مالی و تسهیل اعزام تروریست‌های داعشِ آمریکاساخته به سوریه و عراق، این بار در پایتخت‌هایشان، سنگ‌ها را بستند ‌و سگ‌ها را برای تعرض به منافع جمهوری اسلامی بدون توجه به تعهدات بین‌المللی خود رها کردند. رهبران آمریکا پس از ۴۰ سال هنوز نیاموختند که سیاست زورمدارانه و مداخله‌جویانه آنان بر علیه نظام اسلامی، کشور و ملت ایران همواره موجب استحکام، پایداری و قدرتمندی ایران شده است.

شورای وحدت اصولگرایان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند خود دیگر فقط در کمین بازی‌های آمریکا ننشسته است، می‌افزاید: ایران تدابیر پیشگیرانه و عندالزوم پیشدستانه را در دستور کار خود دارد.

این ائتلاف سیاسی می‌افزاید: مردم ‌و جوانان عزیز ما می‌دانند بساط هنجار شکنی‌های اخیر که آرامش و امنیت باورها و ارزش‌های آنان را هدف قرار داده است، همانند دیگر فتنه‌ها چون اقدامات تروریستی منافقین در سال ۶۰ و بلوا سازی‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ به یاری خداوند و با هدایت رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی و حضور دشمن‌شکن امت شهید داده، جمع خواهد شد و روسیاهی برای نابکاران و حق‌ستیزان همانند گذشته باقی خواهد ماند.

شورای وحدت انقلاب اسلامی، با محکوم کردن اقدامات ساختارشکنانه و تعرض به مال، جان و نوامیس مردم، رسیدگی قاطع و عادلانه به پرونده هنجارشکنان و آشوب‌طلبان را از مسؤلان خواستار شد و از  جوانان نیز خواست آگاهانه دست رد به سینه بدخواهان و دشمنانِ استقلال، آزادی و پیشرفت کشور بزنند.

نویسندگان این بیانیه در ادامه تاکید کردند: ظرفیت‌سازی برای مشارکت سازنده اقشار مختلف جامعه و جریان‌های سیاسی بخصوص احزاب کشور در حوزه‌های مختلف حکمرانی با بیان نظرات، مطالبات و اعتراضات در چارچوب‌های قانونی موضوع مهمی است که با پیشنهاد اخیررؤسای قوا باید عملی شود.

شورای وحدت در پایان ابراز امیدواری کرد که دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی با هوشمندی و تدبیر همچون گذشته شرایط را رصد کرده و اجازه فرصت‌طلبی به دشمنان ملت ایران ندهند و ضمن برخورد قاطع با آشوبگران با دیگر شهروندان با عطوفت، سعه صدر و گذشت رفتار کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها