کد خبر: 663845
تاریخ انتشار :

خشم روزنامه کیهان از اعتراض به دیوارنگاره میدان ولیعصر

دیوار‌نگاره میدان ولی‌عصر‌(عج ) را چه کسانی سفارش داده‌اند و چه کسانی تصویر برخی از هنرپیشه‌های بی‌سواد و پیر و پاتال را در آن جای داده‌اند؟!

خشم روزنامه کیهان از اعتراض به دیوارنگاره میدان ولیعصر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کیهان نوشت: در حالی که بخش قابل توجه از زنانی که تصویرشان در دیوارنگاره میدان ولیعصر بود اعتراض کردند و خواستار حذف آن شدند، کیهان بازی را به نفع خود تمام کرده و با استفاده از ادبیات توهین‌آمیز و با «پیر و پاتال و بی‌سواد» خطاب کردن این زنان مدعی شده با اعتراض «شدید مردم» دیوارنگاره حذف شده است!

به گزارش کیهان، دیوار‌نگاره میدان ولی‌عصر‌(عج ) را چه کسانی سفارش داده‌اند و چه کسانی تصویر برخی از هنرپیشه‌های بی‌سواد و پیر و پاتال را در آن جای داده‌اند؟! ملت چه گناهی کرده‌اند که باید تاوان اشتباهات فاحش سفارش‌دهندگان این دیوار‌نگاره را بدهند؟!! در کشور ما هزاران زن فرهیخته و عفیف با تحصیلات عالی و فعالیت‌های گسترده و سودمند اجتماعی حضور دارند که از سوابق درخشانی در عرصه‌های علمی و خدمات برجسته به مردم نیز برخوردارند و انتظار می‌رفت از تصاویر آنها در دیوارنگاره استفاده شود. که نشده است!

گفتنی است نصب این دیوار‌نگاره در میدان ولی‌عصر‌(عج ) بلافاصله با اعتراض شدید و گسترده مردم رو‌به‌رو شد که حضور چند زن مورد اشاره را توهین به ملت و زنان صاحب‌نام‌، تحصیلکرده، عفیف و مادران و همسران شهدا می‌دانستند و صد البته حق داشتند. در کجای دنیا چند هنرپیشه دم‌دستی را به عنوان مفاخر زنان کشور خود معرفی می‌کنند؟! کجای مواضع و عملکرد آنها با یک زن ایرانی اصیل همخوانی دارد؟! داشتن شناسنامه ایرانی که نشانه ایرانی بودن نیست! هست؟! 

خوشبختانه این دیوار‌نگاره بعد از اعتراضات گسترده مردم، جمع‌آوری شده است و امید آن‌که در این‌گونه موارد از افراد زبده و توانمند استفاده شود تا رخداد پلشت مورد اشاره تکرار نشود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها