کد خبر: 663949
تاریخ انتشار :

رئیس‌جمهور پیام داد + متن

فارس/ رئیس‌جمهور در پیام‌های جداگانه، درگذشت حاجیه‌خانم معصومه پورکارگر تفت، مادر شهیدان محمدحسین و علیرضا و همسر شهید محمود باغیانی و همچنین درگذشت مرحوم حاج رجب هداوند پدر شهیدان سعید، رضا و علی هداوند را به خانواده‌هایشان تسلیت گفت.

رئیس‌جمهور پیام داد + متن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه‌خانم معصومه پورکارگر تفت، مادر شهیدان محمدحسین و علیرضا و همسر شهید والامقام محمود باغیانی تصریح کرد: این مادر و همسر فداکار به تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س) و در سایه آموزه‌های بلند اسلام، گوهر وجود خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع، انقلابی و مبارز نمود و در دفتر زرین شهادت و ایثار یادگارانی درخشان و ماندگار بر جا گذاشت.

در پیام رئیس‌جمهور آمده است:‌ درگذشت حاجیه خانم معصومه پورکارگر تفت، مادر بزرگوار شهیدان «محمدحسین و علیرضا» و همسر شهید والامقام «محمود باغیانی» موجب تألم خاطر شد. این مادر و همسر فداکار به تأسی از حضرت فاطمه زهرا(س) و در سایه آموزه‌های بلند اسلام، گوهر وجود خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع، انقلابی و مبارز نمود و در دفتر زرین شهادت و ایثار یادگارانی درخشان و ماندگار بر جا گذاشت. اینجا مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزدمنان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

رئیس‌جمهور همچنین در پیامی دیگر،‌ با تسلیت درگذشت حاج رجب هداوند، تصریح کرد: در سایه حیات معنوی این پدر با ایمان و وارسته، شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند پرورش یافته و بالیدند تا در جبهه‌های حق علیه باطل شکوفه دهند و عطر افشان گل شهادت و ایثار در میهن باشند.

در پیام آیت‌الله رئیسی آمده است:‌ درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند، نماد صبر و فداکاری موجب تألم خاطر گردید. در سایه حیات معنوی این پدر با ایمان و وارسته، شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند پرورش یافته و بالیدند تا در جبهه‌های حق علیه باطل شکوفه دهند و عطر افشان گل شهادت و ایثار در میهن باشند.

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده محترم و مردم شهیدپرور استان البرز، از درگاه خداوند برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها