کد خبر: 663957
تاریخ انتشار :

نماینده اردبیل:

هیچکدوم از معترضین، اردبیلی نیستند/ در اردبیل هیچ اتفاقی نیفتاده !

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه کسانی که در اغتشاشات اخیر اردبیل حضور دارند، مردم اردبیل نیستند، بیان کرد: مردم اردبیل مردمی متدین، متعهد و پایبند به انقلاب و نظام و شهدا هستند. بابت اظهارات اسطوره‌های ورزشی درخصوص موضوعات اخیر تاسف می‌خورم.

هیچکدوم از معترضین، اردبیلی نیستند/ در اردبیل هیچ اتفاقی نیفتاده !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید کاظم موسوی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۴ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت:«اردبیل شهر حسینی و اباالفضلی است، کسانی که در اغتشاشات اخیر اردبیل حضور دارند، مردم اردبیل نیستند، مردم اردبیل مردمی متدین، متعهد و پایبند به انقلاب و نظام و شهدا هستند. اردبیل بیش از ۳۵۰۰ شهید دارد و شهدایی، چون برزگرها، فخرزاده‌ها و مدافعان حرم را تربیت و به جامعه بشری تقدیم کرده است.»

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس افزود: «بابت اظهارات اسطوره‌های ورزشی درخصوص موضوعات اخیر تاسف می‌خورم. آن‌ها باید توجه داشته باشند که در بستر امنیت که فراهم شد، توانستند اسطوره شوند، اما امروز از اغتشاشگران حمایت می‌کنند، این افراد احترام خود را باید حفظ کنند.»

وی یادآور شد: «پشت سر این اغتشاشات، دشمن است و برای ما فرمایشات رهبری فصل الخطاب است، لذا اجازه نخواهیم داد که دشمن بهره‌ای از این فضا ببرد.»

موسوی ادامه داد: «در اردبیل هیچ اتفاقی نیفتاده است، با توجه به بررسی‌های انجام شده پدر و مادر دختر فوت شده ۲ سال پیش طلاق گرفته و پدر این دختر اخیراً اعدام شده است، لذا این دختر که اصلا در مدرسه مورد نظر مشغول تحصیل نیست، چند روز پیش قرص خورده و دشمن برای تحقق کلیدواژه کشته سازی خود از این مورد سوءاستفاده کرده است.»

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها