کد خبر: 664107
تاریخ انتشار :

موسوی:

«مرتضوی» فردا رای خوبی از مجلس می‌گیرد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را فردی دارای تعهد و روحیه جهادی و انقلابی توصیف کرد و گفت که مرتضوی گزینه مناسبی برای کار است و فردا می‌تواند رای خوبی از مجلس بگیرد.

«مرتضوی» فردا رای خوبی از مجلس می‌گیرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید نظام الدین موسوی اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارتخانه بسیار مهمی است که بیشترین سطح تماس با مردم را دارد و بخش‌های مختلفی از اقشار مردم از قبیل بازنشستگان، کارگران، طبقات محروم و مستضعفان با وزارت کار در ارتباط هستند. همچنین به واسطه وجود صندوق‌های بازنشستگی بخش عظیمی از اقتصاد کشور در این وزارتخانه تدبیر می‌شود. لذا وزارت کار به وزیری صاحب تخصص و دارای سابقه اجرایی خوب و فهم دقیقی از نحوه تعامل با مردم و نمایندگان مجلس و تشکل‌های مختلف دارد.

نماینده تهران ادامه داد: آقای مرتضوی سابقه طولانی در امور اجرایی داشته، او شهردار کلانشهر مشهد و استاندار، معاون وزیر کشور و معاون رئیس جمهوری بوده که این حاکی از شناخت او در حوزه اجرایی است.

موسوی خاطر نشان کرد: آقای مرتضوی در مناطق محروم خدمت کرده و در زمان استانداری خراسان جنوبی به عنوان استاندار نمونه شناخته شده است، همچنین مسئولیت برنامه ریزی سفرهای استانی رئیس جمهور با او بوده، لذا او شناخت کاملی از تمام مسائل استان‌ها به ویژه مناطق محروم دارد.

وی در پایان با بیان اینکه مرتضوی فردی متعهد و دارای روحیه جهادی و انقلابی است، گفت: او مدیری جهادی است. لذا در مجموع گزینه مناسبی برای وزارت کار خواهد بود. به ویژه اینکه آشنایی از دیدگاه‌ها و اندیشه‌های رئیس جمهور دارد و تعامل خوبی با مجلس هم داشته است. پیش بینی می‌شود که فردا بتواند رای خوبی از مجلس بگیرد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها